mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Tangentbord hjälp snälla!

Reply

Thread Tools
Old 13 Sep 2007, 11:08
New Member Group

Default Tangentbord hjälp snälla!

Jag formaterade min hårddisk och har just installerat om allting tillbaka till min laptop, men jag har ett problem med mitt tangentbord. När jag trycker på Skift 2 den @ visas och när trycka Skift + "de" symbolen kommer upp. Den har några idéer varför och hur jag skulle kunna fixa det?

Tack på förhand

Tom
Old 13 Sep 2007, 11:52
Moderator-gruppen

Det har att göra med tangentbordet språk du har ställt upp, det gör det, eftersom det är upp till wok som ett amerikanskt tangentbord, om du trycker på Skift och @ de "symbol visas

För att ändra detta gå till Kontrollpanelen / regionala och språk options / languages / details
Det kommer så att du troligen 2 val av språk USA och Storbritannien, välj bara Storbritannien och ta bort USA, detta borde fixa det
Hoppas det hjälper:)

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 13 Sep 2007, 11:57
New Member Group

Tack dude du en stjärna! tack igen!
Old 13 Sep 2007, 12:01
Moderator-gruppen

Inga problem mannen, thats vad jag här för :)............ och några av de temne

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Keyboard error or No Keyboard Present klara General Hardware Chat 20 27 Oktober 2009 16:26
Snälla Hjälp - tangentbord slobtech General Hardware Chat 7 1 juni 2008 01:12
Tangentbordskonfiguration - Setup Logitech tangentbord i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16 maj 2007 06:31
Tangentbord - Hur att rengöra tangentbordet? den glyphon General Hardware Chat 7 4 oktober 2006 15:26
Tangentbord och mus - Jag har ett problem med mitt nya tangentbord och mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19:e sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.