![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een laptop voor mijn dochter voor de kerst. Ik ben bereid voor een verblijf tot £ 500, zijn trawlvisserij via tal van sites en vond het achterhoofd verbijsterend. Ze maakt voornamelijk gebruik van de computer voor het downloaden van muziek, MSN & Photoshops, hopefull zal gebruiken in de toekomst voor studies (Big hopelijk) dus een fatsoenlijk geheugen Ik verwacht zal worden geëist. Zal ook behoefte aan een geïntegreerde webcam, DVD & media card slots. Heb je een PC World & Comet buurt. Eventuele suggesties worden gewaardeerd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dingen die je wil en kan hebben voor £ 500.
Core 2 Duo-processor - Hoger nummers betekenen snellere chips, maar een Core 2 Duo zal geldboete. 1GB RAM Min, 2GB voor Vista Harde schijf groot genoeg is voor het opslaan van alles, groter, hoe beter. Alles anders zal worden standaard of cosmetische, zoals schermgrootte enz. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hi Dave, dankzij zeer, dat geeft mij een beter idee van wat te zoeken. All the best Kevan |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Compatibiliteit Hulp en advies aub | eddyrich | Algemeen Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2009 21:18 |
| Upgrade advies nodig | isaac Appiah | Algemeen Hardware Chat | 2 | 10 jun 2009 14:24 |
| Een beetje advies nodig | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 20 nov 2008 09:25 |
| Need to buy Componenten Advies nodig. | banjo7 | CPUs, Moederborden & RAM | 12 | 31 dec 2007 19:16 |
| Sommige PSU Advice Needed | Macmac508 | Cases & Power Supplies | 1 | 27 dec 2007 15:28 |
| Thread Tools | |
| |