![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, jeg er ute etter en bærbar til datteren min til jul. Jeg er villig til å betale opp til kr 500, har vært trawling gjennom mange nettsteder og fant det sinnet boggling. Hun hovedsakelig bruker datamaskinen for å laste ned musikk, Msn & Photoshops, hopefull vil bruke den i fremtiden for studier (Big forhåpentligvis) slik at en anstendig minne jeg forventer vil være nødvendig. Vil også ha et integrert webkamera, dvd og media card slots. Har fått en PC World & Comet nearby. Noen forslag ville være verdsatt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ting du ønsker, og kan ha for £ 500.
Core 2 Duo CPU - Høyere tall betyr raskere chips, men Core 2 Duo vil bli bra. 1GB RAM Min, 2GB med Vista Harddisken stor nok til å lagre alt, større jo bedre. Alt annet vil være standard eller kosmetikk, som skjermstørrelse etc. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hei Dave, Takk, det gir meg en klarere idé om hva du skal se etter. Alle de beste Kevan |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kompatibilitet Hjelp og råd Needed Ver | eddyrich | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2009 21:18 |
| Oppgrader råd trengs | Isaac appiah | General Hardware Chat | 2 | 10 juni 2009 14:24 |
| Litt råd trengs | megabyte | Web Design, hosting & SEO | 6 | 20 nov 2008 09:25 |
| Må kjøpe komponenter Advice nødvendig. | banjo7 | CPUer, Hovedkort & RAM | 12 | 31 desember 2007 19:16 |
| Noen PSU Advice Trengs | Macmac508 | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 27 desember 2007 15:28 |
| Thread Tools | |
| |