![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag letar efter en bärbar dator till min dotter i julklapp. Jag är villig att betala upp till 500 pund, har trålning genom massor av områden och fann det åtanke perfekta. Hon huvudsakligen använder datorn för att ladda ner musik, MSN & Photoshops, hopefull kommer att använda det i framtiden för studier (Big förhoppningsvis) så ett anständigt minne som jag förväntar mig kommer att krävas. Behöver också en integrerad webbkamera, dvd & media card slots. Har fått en dator världen & Comet närheten. Någon förslag skulle uppskattas |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saker du vill ha och kan få för £ 500.
Core 2 Duo CPU - Högre siffror innebära snabbare chips, men alla Core 2 Duo kommer att bli bra. 1GB RAM Min, 2GB med Vista Hårddisk stor nog för att lagra allt större desto bättre. Allt annat kommer att vara standard eller kosmetiska, liksom skärmstorlek etc. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hej Dave, tack så mycket, det ger mig en tydligare idé om vad man ska leta efter. Alla de bästa Kevan |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kompatibilitet Hjälp och utlåtanden som behövs Starta | eddyrich | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2009 21:18 |
| Uppgradera rådgivning behövs | Isaac Appiah | General Hardware Chat | 2 | 10 juni 2009 14:24 |
| Lite råd behövs | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 20 november 2008 09:25 |
| Behovet av att köpa komponenter Rådgivning behövs. | banjo7 | Processorer, moderkort & RAM | 12 | 31 december 2007 19:16 |
| Vissa PSU Rådgivning behövs | Macmac508 | Cases & Power Supplies | 1 | 27 december 2007 15:28 |
| Thread Tools | |
| |