mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Laptop på All Night

Reply

Thread Tools
Old 6. sep 2008, 18:15
Medlem Gruppen

Default Laptop på All Night

Er det dårligt for din bærbare computer til at holde det på hele aftenen? Jeg ejer ikke en i-pod, så jeg forlader min laptop om natten, så jeg kan lytte til musik med mine hovedtelefoner, mens jeg sover.
Old 7. sep 2008, 06:19
Donor-Gruppen

Så længe det har en god ventilation (dvs. ikke ved siden af dig i sengen med en pude og dyne: D) sin bøde. Masser af folk gør det af forskellige årsager (selv om jeg er nødt til at sige sin første gang, jeg har hørt nogen sige det, så de kan lytte til musik!)

Ligesom mig selv jeg ganske ofte forlade mit skrivebord kører, så den kan optage tv-shows, hente mange filer osv.

Dybest, hvis den har en tilstrækkelig køling, er det fint.
Old 7. sep 2008, 07:12
Administrator Gruppen

Jeg plejede at forlade mit skrivebord på 24 / 7, lappy går ud hver aften og trækkes ud opladning.

Laptops har en ret kort levetid, da det er uden at køre dem 24 / 7 og overfakturering batteriet.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7. sep 2008, 07:32
Donor-Gruppen

Du kan få det slukker automatisk med Opgavestyring.

sige, at du begynder at lytte på 12pm hver nat du kunne få det til at slukke ved 1am sige, jeg dont kende hvor lang tid det tager dig til at falde i søvn eller hvad: D men du kan justere numre, så de passer til dig.
Old 7. sep 2008, 08:16
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af duskmon10 View Post
Er det dårligt for din bærbare computer til at holde det på hele aftenen? Jeg ejer ikke en i-pod, så jeg forlader min laptop om natten, så jeg kan lytte til musik med mine hovedtelefoner, mens jeg sover.
Jeg plejede at vide af en person, der kvalt sig selv sovende med hovedtelefoner i. Jeg fortæller dig nu sin et virkelig virkelig virkelig dårlig idé at sove med dem i.

Citat:
Laptops har en ret kort levetid, da det er uden at køre dem 24 / 7 og overfakturering batteriet.
Jeg har nogle gamle Compaq bærbar computer, der ikke vinder, og et par andre services på vores netværk. Dens blevet kører fast for omkring et år nu med kun få genstartet for Windows Updates. Dens på UPS.

Batterierne knackered selvom

Men jeg vil ikke forlade en dyr bærbar på 24 / 7, navnlig de små, der bliver meget varmt.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 7. sep 2008, 10:47
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Du kan få det slukker automatisk med Opgavestyring.

sige, at du begynder at lytte på 12pm hver nat du kunne få det til at slukke ved 1am sige, jeg dont kende hvor lang tid det tager dig til at falde i søvn eller hvad: D men du kan justere numre, så de passer til dig.
Hvordan gør jeg dette?
Old 7. sep 2008, 10:50
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Jeg plejede at vide af en person, der kvalt sig selv sovende med hovedtelefoner i. Jeg fortæller dig nu sin et virkelig virkelig virkelig dårlig idé at sove med dem i.

Jeg egentlig ikke har et valg. Hvis jeg ikke lytte til musik om natten kan jeg ikke sove, fordi mit værelse mate snores. Meget højt. De mennesker i stuen ved siden af os har klaget over snorken. Musikken er det eneste, der blokerer de støj.
Old 7. sep 2008, 10:56
Donor-Gruppen

Citat:
Hvordan gør jeg dette?
Hvilke OS er du på?

Uanset hvad du er på skal du være i stand til at gøre som følger .. men jeg er ikke sikker.

Start> * Højreklik * Computer> Administrer

Computer Management Console> Systemværktøjer> Opgavestyring
Old 7. sep 2008, 11:01
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Hvilke OS er du på?

Uanset hvad du er på skal du være i stand til at gøre som følger .. men jeg er ikke sikker.

Start> * Højreklik * Computer> Administrer

Computer Management Console> Systemværktøjer> Opgavestyring
Jeg har vista. Jeg ved, hvordan man kommer til Opgavestyring, jeg bare ikke ved, hvad de skal gøre, når jeg er der.
Old 7. sep 2008, 11:16
Redaktør Gruppen

Citat:
Jeg egentlig ikke har et valg. Hvis jeg ikke lytte til musik om natten kan jeg ikke sove, fordi mit værelse mate snores. Meget højt. De mennesker i stuen ved siden af os har klaget over snorken. Musikken er det eneste, der blokerer de støj.
Dit valg.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vil en ,79 A Differance i Laptop Strøm Suplies påvirke min bærbar? Haun Cases & Strømforsyninger 2 1 november 2009 20:55
Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop navnut Networking, Modemer & VoIP 24 12 april 2009 07:14
Laptop afkøling, mens der i bærbar taske pest79456 Laptops, Mobiles & PDA'er 8 30 december 2008 18:39
Min PSU gik * syde * aftes ... pandahead Cases & Strømforsyninger 79 6. okt 2008 11:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.