![]() |
|
| |||
| |||
| Er det dårligt for din bærbare computer til at holde det på hele aftenen? Jeg ejer ikke en i-pod, så jeg forlader min laptop om natten, så jeg kan lytte til musik med mine hovedtelefoner, mens jeg sover. |
|
| |||
| |||
| Så længe det har en god ventilation (dvs. ikke ved siden af dig i sengen med en pude og dyne: D) sin bøde. Masser af folk gør det af forskellige årsager (selv om jeg er nødt til at sige sin første gang, jeg har hørt nogen sige det, så de kan lytte til musik!) Ligesom mig selv jeg ganske ofte forlade mit skrivebord kører, så den kan optage tv-shows, hente mange filer osv. Dybest, hvis den har en tilstrækkelig køling, er det fint. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg plejede at forlade mit skrivebord på 24 / 7, lappy går ud hver aften og trækkes ud opladning.
| |||
| |||
| Du kan få det slukker automatisk med Opgavestyring. sige, at du begynder at lytte på 12pm hver nat du kunne få det til at slukke ved 1am sige, jeg dont kende hvor lang tid det tager dig til at falde i søvn eller hvad: D men du kan justere numre, så de passer til dig. |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
Batterierne knackered selvom ![]() Men jeg vil ikke forlade en dyr bærbar på 24 / 7, navnlig de små, der bliver meget varmt.
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg egentlig ikke har et valg. Hvis jeg ikke lytte til musik om natten kan jeg ikke sove, fordi mit værelse mate snores. Meget højt. De mennesker i stuen ved siden af os har klaget over snorken. Musikken er det eneste, der blokerer de støj. |
|
| |||
| |||
| Hvilke OS er du på? Uanset hvad du er på skal du være i stand til at gøre som følger .. men jeg er ikke sikker. Start> * Højreklik * Computer> Administrer Computer Management Console> Systemværktøjer> Opgavestyring |
|
| |||
| |||
| Jeg har vista. Jeg ved, hvordan man kommer til Opgavestyring, jeg bare ikke ved, hvad de skal gøre, når jeg er der. |
|
| |||
| |||
| Dit valg.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil en ,79 A Differance i Laptop Strøm Suplies påvirke min bærbar? | Haun | Cases & Strømforsyninger | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop | navnut | Networking, Modemer & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop afkøling, mens der i bærbar taske | pest79456 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 30 december 2008 18:39 |
| Min PSU gik * syde * aftes ... | pandahead | Cases & Strømforsyninger | 79 | 6. okt 2008 11:27 |
| Thread Tools | |
| |