![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Is het slecht voor je laptop te houden op de hele nacht? Ik heb geen eigen i-pod, zodat ik mijn laptop op 's nachts, zodat ik kan luisteren naar muziek met mijn koptelefoon terwijl ik slaap.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Zolang zij heeft goede ventilatie (dus niet naast je in bed met een kussen en dekbed: D) zijn prima. Veel mensen doen het voor verschillende redenen (hoewel ik moet zeggen dat haar de eerste keer dat ik iemand heb horen zeggen zijn zodat ze kunnen luisteren naar muziek!)
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Gebruikte ik om mijn bureaublad op 24 / 7, het lappy dooft elke avond en losgekoppeld van het laden.
|
|||
|
|||
|
Je zou kunnen krijgen uitschakelen auto met Taakplanner.
zeg je begint te luisteren op 12u elke avond kun je krijgen uit te schakelen door 1AM zeggen, i dont weet hoe lang het duurt voordat je in slaap valt of wat dan ook: D maar je kon pas de nummers aan je. |
|
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Citaat:
Citaat:
De batterijen uitgeput al ![]() Maar ik zou het niet laten een dure laptop op 24 / 7, met name de kleine, dat wel heel warm zijn.
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben niet echt een keuze. Als ik luister niet naar muziek 's nachts kan ik niet slapen omdat mijn kamer mate snores. Zeer luid. De mensen in de kamer naast de onze hebben geklaagd over het snurken. De muziek is het enige dat blokken uit het lawaai.
|
|
|
|||
|
|||
|
Wat OS bent u aan de hand?
Wat je op je moet kunnen doen als volgt .. maar ik ben niet zeker. Start> * Klik met de rechtermuisknop * Computer> Beheren Computer Management Console> Systeemwerkset> Taakplanner |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb Vista. Ik weet hoe je aan de taak scheduler, ik weet niet wat te doen nadat ik ben er.
|
|
|
|||
|
|||
|
Uw keuze.