mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Laptop på hele natten

Reply

Thread Tools
Old 6te Sep 2008, 18:15
Medlem Group

Default Laptop på hele natten

Er det bra for den bærbare datamaskinen til å holde den på hele natten? Jeg eier ikke en i-pod, så jeg lar min laptop på om natten slik at jeg kan høre på musikk med hodetelefoner mens jeg sove.
Old 7nde Sep 2008, 06:19
Donor Group

Så lenge det har god ventilasjon (dvs. ikke ved siden av deg i sengen med en pute og dyne: D) fint. Masse folk gjør det for forskjellige grunner (selv om jeg har å si sin første gang jeg har hørt noen si det slik at de kan lytte til musikk!)

Som jeg ofte forlate skrivebordet mitt publiseres slik at den kan spille på TV, laste ned flere filer, etc.

Utgangspunktet hvis den har tilstrekkelig kjøling, er det fint.
Old 7nde Sep 2008, 07:12
Administrator Group

Jeg pleide å forlate skrivebordet mitt på 24 / 7, det lappy går av hver natt og unplugged fra lading.

Laptops har ganske kort levetid som den er uten å kjøre dem 24 / 7 og overlading batteriet.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7nde Sep 2008, 07:32
Donor Group

Du kunne få slå av automatisk med Oppgaveplanlegging.

si du begynner å lytte til 12pm hver kveld kan du få den til å slå av 1am si, jeg dont vite hvor lang tid det tar du sovner eller hva: D men du kan justere tallene for deg.
Old 7nde Sep 2008, 08:16
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by duskmon10 View Post
Er det bra for den bærbare datamaskinen til å holde den på hele natten? Jeg eier ikke en i-pod, så jeg lar min laptop på om natten slik at jeg kan høre på musikk med hodetelefoner mens jeg sove.
Jeg pleide å vet om noen som kvalt seg sove med hodetelefoner i. Jeg forteller deg nå dets en virkelig virkelig virkelig dårlig idé å sove med dem i.

Sitat:
Laptops har ganske kort levetid som den er uten å kjøre dem 24 / 7 og overlading batteriet.
Jeg har noen gamle Compaq bærbar PC som gjør WINS og et par andre tjenester på nettverket vårt. Its blitt vist solid i omtrent et år nå med bare noen få nytt for Windows Updates. Sin på UPS.

Batteriene knackered om

Men jeg ville ikke forlate en dyr bærbar maskin på 24 / 7, særlig de små som får veldig varmt.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 7nde Sep 2008, 10:47
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Du kunne få slå av automatisk med Oppgaveplanlegging.

si du begynner å lytte til 12pm hver kveld kan du få den til å slå av 1am si, jeg dont vite hvor lang tid det tar du sovner eller hva: D men du kan justere tallene for deg.
Hvordan gjør jeg dette?
Old 7nde Sep 2008, 10:50
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by serverguy View Post
Jeg pleide å vet om noen som kvalt seg sove med hodetelefoner i. Jeg forteller deg nå dets en virkelig virkelig virkelig dårlig idé å sove med dem i.

Jeg forstår ikke helt har et valg. Dersom jeg ikke høre på musikk om natten Jeg får ikke sove, fordi rommet mitt kompis snores. Veldig høyt. Folk i rommet ved siden av oss har klaget om Snorking. Musikken er det eneste som blokker ut støy.
Old 7nde Sep 2008, 10:56
Donor Group

Sitat:
Hvordan gjør jeg dette?
Hva OS er du på?

Uansett hva du bruker skal du kunne gjøre som følger .. men jeg er ikke sikker.

Start> * Høyreklikk * datamaskin> Behandle

Computer Administrasjonskonsoll> System Verktøy> Oppgaveplanlegging
Old 7nde Sep 2008, 11:01
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Hva OS er du på?

Uansett hva du bruker skal du kunne gjøre som følger .. men jeg er ikke sikker.

Start> * Høyreklikk * datamaskin> Behandle

Computer Administrasjonskonsoll> System Verktøy> Oppgaveplanlegging
Jeg har vista. Jeg vet hvordan du får til oppgave planleggingstjenesten, jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg er der.
Old 7nde Sep 2008, 11:16
Moderator Group

Sitat:
Jeg forstår ikke helt har et valg. Dersom jeg ikke høre på musikk om natten Jeg får ikke sove, fordi rommet mitt kompis snores. Veldig høyt. Folk i rommet ved siden av oss har klaget om Snorking. Musikken er det eneste som blokker ut støy.
Ditt valg.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vil et ,79 En Différance i Laptop Power Suplies påvirke laptop? Haun Bærevesker & Strømforsyning 2 1 november 2009 20:55
Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop navnut Nettverk, modem og VoIP 24 12 april 2009 07:14
Laptop kjøling, mens laptop bag pest79456 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 30 desember 2008 18:39
Min PSU gikk * bruse * går kveld ... pandahead Bærevesker & Strømforsyning 79 6 okt 2008 11:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.