![]() |
|
| |||
| |||
| Er det bra for den bærbare datamaskinen til å holde den på hele natten? Jeg eier ikke en i-pod, så jeg lar min laptop på om natten slik at jeg kan høre på musikk med hodetelefoner mens jeg sove. |
|
| |||
| |||
| Så lenge det har god ventilasjon (dvs. ikke ved siden av deg i sengen med en pute og dyne: D) fint. Masse folk gjør det for forskjellige grunner (selv om jeg har å si sin første gang jeg har hørt noen si det slik at de kan lytte til musikk!) Som jeg ofte forlate skrivebordet mitt publiseres slik at den kan spille på TV, laste ned flere filer, etc. Utgangspunktet hvis den har tilstrekkelig kjøling, er det fint. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg pleide å forlate skrivebordet mitt på 24 / 7, det lappy går av hver natt og unplugged fra lading.
| |||
| |||
| Du kunne få slå av automatisk med Oppgaveplanlegging. si du begynner å lytte til 12pm hver kveld kan du få den til å slå av 1am si, jeg dont vite hvor lang tid det tar du sovner eller hva: D men du kan justere tallene for deg. |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Sitat:
Sitat:
Batteriene knackered om ![]() Men jeg ville ikke forlate en dyr bærbar maskin på 24 / 7, særlig de små som får veldig varmt.
|
| |||
| |||
| Hvordan gjør jeg dette? |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår ikke helt har et valg. Dersom jeg ikke høre på musikk om natten Jeg får ikke sove, fordi rommet mitt kompis snores. Veldig høyt. Folk i rommet ved siden av oss har klaget om Snorking. Musikken er det eneste som blokker ut støy. |
|
| |||
| |||
| Hva OS er du på? Uansett hva du bruker skal du kunne gjøre som følger .. men jeg er ikke sikker. Start> * Høyreklikk * datamaskin> Behandle Computer Administrasjonskonsoll> System Verktøy> Oppgaveplanlegging |
|
| |||
| |||
| Jeg har vista. Jeg vet hvordan du får til oppgave planleggingstjenesten, jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg er der. |
|
| |||
| |||
| Ditt valg.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil et ,79 En Différance i Laptop Power Suplies påvirke laptop? | Haun | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop | navnut | Nettverk, modem og VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop kjøling, mens laptop bag | pest79456 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 30 desember 2008 18:39 |
| Min PSU gikk * bruse * går kveld ... | pandahead | Bærevesker & Strømforsyning | 79 | 6 okt 2008 11:27 |
| Thread Tools | |
| |