![]() |
|
| |||
| |||
| Är det dåligt för din bärbara dator för att hålla på hela natten? Jag äger inte en i-pod så jag lämnar min laptop på under natten så jag kan lyssna på musik med mina hörlurar medan jag sover. |
|
| |||
| |||
| Så länge man har bra ventilation (dvs inte bredvid dig i sängen med en kudde och dunbolster: D) böterna. Massor av människor gör det av olika skäl (även om jag måste säga att första gången jag har hört någon säga det så att de kan lyssna på musik!) I likhet med mig själv jag ganska ofta lämna mitt skrivbord kör så att den kan spela in tv-program, ladda ner flera filer, etc. I grund och botten om den har tillräcklig kylning, det är bra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag brukade lämna mitt skrivbord om 24 / 7, den lappy går ut varje kväll och Unplugged från laddningen.
| |||
| |||
| Du kan få stänga av auto med Schemaläggaren. säga du börja lyssna på 12pm varje kväll kan du få den att stänga av 1am säga, jag vet inte hur lång tid det tar för dig att somna eller vad: D men du kan justera siffror som passar dig. |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
Batterierna körda men ![]() Men jag vill inte lämna en dyr bärbar dator 24 / 7, särskilt de små som blir mycket varm.
|
| |||
| |||
| Hur gör jag detta? |
|
| |||
| |||
| Jag egentligen inte har ett val. Om jag inte lyssna på musik på kvällen kan jag inte sova eftersom mitt rum mate snores. Mycket högt. Människorna i rummet bredvid oss har klagat över snarkning. Musiken är det enda som blockerar ut buller. |
|
| |||
| |||
| Vilket OS är du på? Oavsett vad du är på att du bör kunna göra på följande sätt .. men jag är inte säker. Start> * Högerklicka * datorn> Hantera Computer Management Console> Systemverktyg> Schemaläggaren |
|
| |||
| |||
| Jag har vista. Jag vet hur man får till Schemaläggaren, jag vet inte vad jag ska göra när jag är där. |
|
| |||
| |||
| Ditt val.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kommer en ,79 En différance i laptop Suplies påverka min laptop? | Haun | Cases & Power Supplies | 2 | 1 NOVEMBER 2009 20:55 |
| Problem att ansluta 360 till Bärbar dator för Internet och LAN för PC till Laptop | navnut | Nätverk, Modem & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop kylning, medan laptop väska | pest79456 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 30 december 2008 18:39 |
| Min PSU gick * fräsa * igår kväll ... | pandahead | Cases & Power Supplies | 79 | 6 oktober 2008 11:27 |
| Thread Tools | |
| |