vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Kannettavan tietokoneen akun

Reply

Thread Tools
Old 25 marraskuu 2007, 16:17
Rahoittajien ryhmän

Default Kannettavan tietokoneen akun

En voi puolestaan minun laptop kautta akku, i on saatava sähköverkkoon vuonna, kun otan pois sähköverkosta tietokone sammuu välittömästi. akun rätti? ive läpikäyty teho vaihtoehtoja ja se kaikki näyttää hyvältä

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 25 marraskuu 2007, 16:27
Administrator Group

Yup, akku mennyt pariutumaan.

Ne kuluvat nopeasti kuin useimmat ihmiset jättävät sähköverkkoon 24 / 7.

Tämä pysäyttää solut pyöräily niin tulevaisuudessa periä sen ja käyttää sitä niin alas ennen lataamista uudelleen.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 marraskuu 2007, 16:52
Rahoittajien ryhmän

Aye ajatellut niin paljon i dont ajatella olen koskaan suorita sitä akkua yli 10 minuuttia. cheers Dave!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua muzna Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 27th Jun 2009 11:34
Laptop Battery Kalibrointi agtjev Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 14th Jun 2009 04:10
Laptop Akku ei tunnistettu. SlapnutSkits Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 29. Sep 2008 05:36
Luulen, että kannettavan tietokoneen akku on ruuvattu HistoryGirl Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 4th Mar 2008 13:51
Laptop Battery Poista vk3fcll Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 21. Jan 2008 07:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.