![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En voi puolestaan minun laptop kautta akku, i on saatava sähköverkkoon vuonna, kun otan pois sähköverkosta tietokone sammuu välittömästi. akun rätti? ive läpikäyty teho vaihtoehtoja ja se kaikki näyttää hyvältä
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, akku mennyt pariutumaan.
Ne kuluvat nopeasti kuin useimmat ihmiset jättävät sähköverkkoon 24 / 7. Tämä pysäyttää solut pyöräily niin tulevaisuudessa periä sen ja käyttää sitä niin alas ennen lataamista uudelleen. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Aye ajatellut niin paljon i dont ajatella olen koskaan suorita sitä akkua yli 10 minuuttia. cheers Dave! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua | muzna | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 27th Jun 2009 11:34 |
| Laptop Battery Kalibrointi | agtjev | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 14th Jun 2009 04:10 |
| Laptop Akku ei tunnistettu. | SlapnutSkits | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 29. Sep 2008 05:36 |
| Luulen, että kannettavan tietokoneen akku on ruuvattu | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 4th Mar 2008 13:51 |
| Laptop Battery Poista | vk3fcll | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 21. Jan 2008 07:00 |
| Thread Tools | |
| |