![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I cant draai op mijn laptop via de batterij, ik heb om het net in, toen ik uit het lichtnet de laptop schakelt onmiddellijk. batterij uitgeput? ive gegaan door macht opties en alles ziet er goed uit
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, batterij gegaan mate.
Ze slijten snel als de meeste mensen laten het lichtnet in 24 / 7. Dit stopt de cellen fietsen zodat in de toekomst belast met het oprichten en besturen van het recht vóór het laden weer. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| aye dacht zoveel i dont think I have ever uitvoeren van de batterij voor meer dan 10 minuten. cheers Dave! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop wordt uitgeschakeld met de batterij in | muzna | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 27 jun 2009 11:34 |
| Laptop Accu Kalibrering | agtjev | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 14 jun 2009 04:10 |
| Laptop Accu niet herkend. | SlapnutSkits | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 29e sep 2008 05:36 |
| Ik denk dat mijn laptop batterij is geschroefd | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | De 4 maart 2008 13:51 |
| Laptop Accu Uitschakelen | vk3fcll | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 21 Jan 2008 07:00 |
| Thread Tools | |
| |