![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I cant slår på min laptop via batteri har jeg for å sette MAINS i, når jeg tar ut MAINS den bærbare datamaskinen slås av umiddelbart. Batteriet knackered? Ive gått gjennom makt alternativer og alt ser bra
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, batteriet borte kompis.
| |||
| |||
| Aye tenkt så mye jeg dont tror jeg noensinne har kjørt det på batteriet for mer enn 10 minutter. jubelropet Dave! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop slås av med batteri | muzna | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 27 juni 2009 11:34 |
| Laptop Battery Calibration | agtjev | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 14 juni 2009 04:10 |
| Laptop Battery ikke gjenkjent. | SlapnutSkits | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 29. sep 2008 05:36 |
| Jeg tror min bærbare batteriet er ødelagt | HistoryGirl | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 4 mars 2008 13:51 |
| Laptop Battery Disable | vk3fcll | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 21 januar 2008 07:00 |
| Thread Tools | |
| |