![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej,
Jeg har en bærbar computer og batteriet er blevet deaktiveret ... nu, hvordan jeg aktiverer jeg det igen??? Jeg har forsøgt gennem strømindstillinger og har haft nu lykke. Må jeg pls have noget hjælp Laptop Information: Windows XP Compaq Presario 2500 Mit system: Cohen
|
|
| |||
| |||
| Ikke vidste, du kunne gøre det! Er du sikker? Er det ikke et dødt batteri?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg er ikke sikker på, at jeg vil forsøge at få et kig |
|
| |||
| |||
| Hvis du lader lysnettet tilsluttet fuld tid, dit batteri generelt ikke længe!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Yeah ... Jeg ved, at ... Nu ved jeg min far tog batteriet ud aldre siden. Jeg gik for at sætte den tilbage i, og det vil ikke arbejde ... nu, før han tog den ud af, at det fungerede fint .... |
|
| |||
| |||
| Jeg havde en Acer, der gjorde det. Ikke bruge det i et stykke tid og batteriet gik død, unchargably døde.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop Batteri Kalibrering | agtjev | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 14 juni 2009 04:10 |
| Laptop Batteri ikke genkendt. | SlapnutSkits | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 29. sep 2008 05:36 |
| Laptop batteri ..... ikke oplade | dfr200764 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 18. sep 2008 10:44 |
| Jeg tror, min laptop batteri er skruet | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 4 marts 2008 13:51 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 25 november 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |