![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei,
Minulla on kannettava tietokone ja akku on käytössä ... nyt, miten minä otan sen uudestaan? Olen yrittänyt kautta virta-asetuksia ja niillä on ollut nyt onnea. Voisiko i pls on apua Laptop tiedot: Windows XP Compaq Presario 2500 My System: Cohen
|
|
| |||
| |||
| Ei tiennyt, voit tehdä sen! Oletko varma? Eikö ole kuollut akku?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| No en ole varma, aion kokeilla ja etsiä |
|
| |||
| |||
| Jos jätät Verkkovirran kytketty kokopäiväisesti, akku ei yleensä pitkään!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Joo ... Tiedän, että ... Nyt isäni teki akku pois aikoja sitten. Kävin laita se takaisin ja se ei toimi ... nyt, ennen kuin hän otti sen pois se toimii hyvin .... |
|
| |||
| |||
| Minulla oli Acer, jotka eivät sitä. Ei ole käyttänyt sitä jo jonkin aikaa ja akku oli kuollut, unchargably kuollut.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop Battery Kalibrointi | agtjev | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 14th Jun 2009 04:10 |
| Laptop Akku ei tunnistettu. | SlapnutSkits | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 29. Sep 2008 05:36 |
| Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen | dfr200764 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 18. Sep 2008 10:44 |
| Luulen, että kannettavan tietokoneen akku on ruuvattu | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 4th Mar 2008 13:51 |
| Kannettavan tietokoneen akun | mrdaveyk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 25. marraskuu 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |