![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi,
Ik heb een laptop en de batterij is uitgeschakeld ... nu hoe ik het doe ik het weer? Ik heb geprobeerd via de instellingen van het motorvermogen en hebben nu geluk. Mag ik pls heb wat hulp Laptop informatie: Windows XP Compaq Presario 2500 Mijn Systeem: Cohen
|
|
| |||
| |||
| Wist niet dat je kan doen! Weet je het zeker? Is het niet een dode accu?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Nou ik ben niet zeker of ik zal proberen een kijkje |
|
| |||
| |||
| Als u het elektriciteitsnet aangesloten fulltime, uw batterij algemeen niet lang!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja ... Ik weet dat ... Nu heb ik mijn vader nam de batterij uit leeftijden geleden. Ik ging om het weer in en het zal niet werken ... nu voor hij het uit het was fijn werken .... |
|
| |||
| |||
| Ik had een Acer die dat deed. Niet gebruiken voor enige tijd en de batterij ging dood, unchargably dood.