mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Laptop batteri ..... ikke oplade

Reply

Thread Tools
Old 16. sep 2008, 14:49
Donor-Gruppen

Default Laptop batteri ..... ikke oplade

Jeg har lige fået en anden side laptop batteri i et forsøg på at forsøge at spare penge - lidt af en risiko, som jeg er enig, men der er du. Jeg sluttet det til min Dell Inspiron 1000 - afgiftsordningen lyset gjorde ikke komme på, men det viste, at det anerkendes batteriet i Strømstyring mappe (i kontrolpanelet) og viste det opladning. Jeg forlod det opladning hele eftermiddagen. Jeg forsøgte at køre laptop med kun batteriet, og den bærbare computer startet op oprindeligt derefter bare lukket ned, formentlig på grund af manglende strøm? Er det sandsynligt at være en Duff batteri eller jeg er nødt til at justere alle indstillinger overalt for at få den til at oplade? Erstatningsbatteri er identisk med sidste.

tak

Dean
Old 16. sep 2008, 15:12
Donor-Gruppen

Fra, at det lyder som batteriet er dødt. Jeg vil forsøge og disscharge det så meget som muligt først, derefter charde det igen, hvordan bekendt er du med elektronik?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 16. sep 2008, 15:46
Donor-Gruppen

Med et A-niveau i fysik, så prøv mig! (men det var tilbage i 1982!). Indrømmes, at det er det andet batteri jeg har købt for denne laptop, og jeg er hurtig at miste tålmodigheden. Th e seneste blev sagt at fungere! Jeg nægter at betale £ 50 - £ 60 for en helt ny en, men dont ønsker at have til at bære hovedbrandledninger adapter overalt!
Old 17. sep 2008, 09:29
Administrator Gruppen

Leaving laptops tilsluttet elnettet 24 / 7 dræber batterys hurtigt som cellerne ikke skiftes.

Så hvis du gør, at det er grunden til de stopper bedrift gratis.

Brugte batteys er også spild af tid, idet de også er sandsynligvis blevet sluttet i det meste af deres liv og vil ikke vare længe.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17. sep 2008, 09:48
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Leaving laptops tilsluttet elnettet 24 / 7 dræber batterys hurtigt som cellerne ikke skiftes.
Hvorfor har ingen selskab tænkte på at afskære forsyningen hvis dets fuldt opladet, og stadig er sluttet?

Så da dette ikke ville ske ... Jeg skal gå på Dragon's Den ..

Ikke kan få et patent, nu har jeg fortalt dig parti skønt!
Old 17. sep 2008, 10:40
Donor-Gruppen

Well, som du kender til elektronik, kan du forsøge at lægge et højt wattforbrug modstand accros de + ve og-ve terminaler og overlader det til flere timer (natten over, hvis det er muligt), men gør tjekke batteriet ikke bliver for varm, da dette bør fjerne enhver sigtelse venstre i det, og forsøge at debitere den tilbage op igen. Jeg har gjort det flere gange med batterier (eller atleast min far har for mig og han er en elektriker) og det virker.
Old 17. sep 2008, 11:02
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Hvorfor har ingen selskab tænkte på at afskære forsyningen hvis dets fuldt opladet, og stadig er sluttet?

Så da dette ikke ville ske ... Jeg skal gå på Dragon's Den ..

Ikke kan få et patent, nu har jeg fortalt dig parti skønt!
Auto slukke eller ej, så snart batteriet niveau dråber det bliver toppet op.

Cykling batterys betyder fyldning op til max, så afdrypning ned til tomme.

En indstilling / opkaldsadgang til kun beregning når batteriniveauet falder under en vis% ville fungere bedre.

Men så de beslutningstagere ønsker du at købe batterys, så det sandsynligvis allerede er patenteret af dem aldrig vil se dagens lys.
Old 17. sep 2008, 15:36
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Well, som du kender til elektronik, kan du forsøge at lægge et højt wattforbrug modstand accros de + ve og-ve terminaler og overlader det til flere timer (natten over, hvis det er muligt), men gør tjekke batteriet ikke bliver for varm, da dette bør fjerne enhver sigtelse venstre i det, og forsøge at debitere den tilbage op igen. Jeg har gjort det flere gange med batterier (eller atleast min far har for mig og han er en elektriker) og det virker.
Jep, jeg har gjort dette før.

Jeg sætter den i køleskabet i et par timer, med modstand på det, og det kun fik varm at røre ved.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 17. sep 2008, 16:24
Donor-Gruppen

Jeg har kigget på batteriets kontakter, hvor det grænseflader med terminalerne i den bærbare computer, og ikke kun er de ekstremt godt skjult men du kan ikke rigtig finde ud af, hvor posiitive og negative poler er. Du har fået denne fordybning i øverste venstre hjørne af batteriet, der forbinder med den bærbare computer. I denne fordybning er 6 plast stikben placeret ved siden af hinanden, og du kan bare om at udfærdige nogle metalliske ledninger mellem.
Jeg har forsøgt at vedhæfte et billede, men ikke sikker på, om det vil arbejde!

Tak igen!
Attached Thumbnails
Laptop battery.....not charging-100_0985.jpg  
Old 18. sep 2008, 00:40
Donor-Gruppen

Well, der vil gøre det vanskeligere! Men skulle du være i stand til at få en wire at røre metal kontakt, kan du prøve at google den model på dit batteri, som terminalen er der.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop slukker med batteri i muzna Laptops, Mobiles & PDA'er 2 27th May 2009 11:34
Laptop Batteri Kalibrering agtjev Laptops, Mobiles & PDA'er 1 14 juni 2009 04:10
Laptop ikke opladning. mcbee Laptops, Mobiles & PDA'er 18 9. okt 2008 14:53
Laptop Batteri Deaktiver vk3fcll Laptops, Mobiles & PDA'er 5 21. jan 2008 07:00
Laptop batteri mrdaveyk Laptops, Mobiles & PDA'er 2 25 november 2007 16:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.