vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen

Reply

Thread Tools
Old 16. Sep 2008, 14:49
Rahoittajien ryhmän

Default Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen

Olen juuri saanut toisen käden kannettavan tietokoneen akkua tarjous yrittää säästää rahaa - hieman riski Olen samaa mieltä, mutta vielä siellä olet. I kytkettynä se minun Dell Inspiron 1000 - latausaseman valossa didnt tulla, mutta se osoitti, että tunnustetaan akkua valta vaihtoehtoja kansio (kun ohjauspaneelin) ja osoitti, se latautuu. Jätin sen hinnoittelu kaikille iltapäivällä. Olen yrittänyt käyttää kannettavan tietokoneen kanssa vain akun ja kannettavan tietokoneen käynnistyksen jopa aluksi sitten lakkautettu, oletettavasti siksi, että ne eivät valtaa? Onko se todennäköisesti olla duff paristolla tai voin joutua säätämään asetuksia missä tahansa saada se veloittaa? Korvaus akku on sama kuin viimeksi.

kiitos

Dean
Old 16. Sep 2008, 15:12
Rahoittajien ryhmän

Siitä, miltä se kuulostaa, kuten akku on kuollut. Haluan kokeilla ja disscharge sitä mahdollisimman paljon ensiksi, sitten charde se uudelleen, miten tuttu olet elektroniikka?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 16. Sep 2008, 15:46
Rahoittajien ryhmän

With A-tasolla, fysiikka, yritä minua! (mutta tämä oli jo vuonna 1982!). Myönnettäköön, tämä on toinen akku i ovat ostaneet tämän kannettavan tietokoneen ja olen nopeasti menettämässä kärsivällisyyttään. Th e viimeistään yhden sanottiin toimivan! En suostu maksamaan £ 50 - £ 60 on täysin uusi, mutta dont haluavat kuljettaa verkkosovitin kaikkialla!
Old 17. Sep 2008, 09:29
Administrator Group

Leaving läppäreissä kytketty sähköverkkoon 24 / 7 tappaa batterys nopeasti kuin solut eivät pyöräilin.

Joten jos olet tekemässä, että juuri siksi he lopettavat tilalla maksutta.

Second hand batteys ovat ajanhukkaa, koska hekin ovat todennäköisesti kytketty suurimman osan elämästä ja ei kestä kauan.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17. Sep 2008, 09:48
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Leaving läppäreissä kytketty sähköverkkoon 24 / 7 tappaa batterys nopeasti kuin solut eivät pyöräilin.
Miksi yritys ei ajatellut katkaistaan, jos sen täysin ladattu ja edelleen kytkettynä?

Niin sitten se ei käy ... Minun pitäisi mennä Dragon's Den ..

Ei voi saada patenttia nyt olen kertonut sinulle paljon vaikka!
Old 17. Sep 2008, 10:40
Rahoittajien ryhmän

Ja sinä tiedät elektroniikka, voit yrittää asettaa korkean wattiluku vastus accros plus ve ja-ve terminaalit ja jätetään usean tunnin ajaksi (yön yli, jos mahdollista), mutta ne eivät tarkista akku ei liian kuuma, koska tämä olisi poistettava Maksaako jäljellä, ja yrittämään laskutusta sen takaisin uudelleen. Olen tehnyt tätä useita kertoja paristoja (tai atleast isäni on minulle ja hän's an electrical engineer) ja se toimii.
Old 17. Sep 2008, 11:02
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Miksi yritys ei ajatellut katkaistaan, jos sen täysin ladattu ja edelleen kytkettynä?

Niin sitten se ei käy ... Minun pitäisi mennä Dragon's Den ..

Ei voi saada patenttia nyt olen kertonut sinulle paljon vaikka!
Auto sammuu tai ei niin pian kuin akun alenee se saa täydentää.

Pyöräily batterys tarkoittaa täyttö jopa max, sitten valutustaso alas tyhjä.

A asettaminen / soittaa vain lataudu, kun akun taso laskee alle tietyn% toimisi paremmin.

Mutta sitten päättäjät haluavat sinun osto batterys, joten se luultavasti on jo patentoinut heille ei koskaan näe päivänvaloa.
Old 17. Sep 2008, 15:36
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Ja sinä tiedät elektroniikka, voit yrittää asettaa korkean wattiluku vastus accros plus ve ja-ve terminaalit ja jätetään usean tunnin ajaksi (yön yli, jos mahdollista), mutta ne eivät tarkista akku ei liian kuuma, koska tämä olisi poistettava Maksaako jäljellä, ja yrittämään laskutusta sen takaisin uudelleen. Olen tehnyt tätä useita kertoja paristoja (tai atleast isäni on minulle ja hän's an electrical engineer) ja se toimii.
Jep, olen tehnyt tämän ennenkin.

Esitin sen jääkaappiin uudelleen muutaman tunnin kuluttua, kun vastus sitä, ja se on vain lämmin kosketusnäyttö.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 17. Sep 2008, 16:24
Rahoittajien ryhmän

Olen tutkinut akku yhteystiedot, jos se liityntäkohdat terminaalit, että kannettava tietokone, eikä vain ne ovat erittäin hyvin kätkettyjä, mutta et voi oikeastaan päätellä, missä posiitive ja negatiiviset pylväät ovat. Olet saanut tähän syvennykseen vasemmassa yläkulmassa on akku, joka yhdistää kanssa kannettava tietokone. Tältä syvennys ovat 6 muovi prongs sijaitsevat vierekkäin ja voit vain tehdä joitakin Metalliväri johdot välillä.
Olen yrittänyt liittää kuvan, mutta ei ole varma, jos se toimii!

kiitos taas!
Attached Pikkukuvat
Laptop battery.....not charging-100_0985.jpg  
Old 18. Sep 2008, 00:40
Rahoittajien ryhmän

Hyvin, että siitä tulee vaikeaa! mutta sinun pitäisi pystyä saamaan johto kosketa metallien kosketusta, kokeile Google-hakuja mallin akku, joiden pääte on mikäkin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua muzna Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 27th Jun 2009 11:34
Laptop Battery Kalibrointi agtjev Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 14th Jun 2009 04:10
Läppäri ei latautuu. mcbee Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 18 9. Lokakuu 2008 14:53
Laptop Battery Poista vk3fcll Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 21. Jan 2008 07:00
Kannettavan tietokoneen akun mrdaveyk Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 25. marraskuu 2007 16:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.