![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri saanut toisen käden kannettavan tietokoneen akkua tarjous yrittää säästää rahaa - hieman riski Olen samaa mieltä, mutta vielä siellä olet. I kytkettynä se minun Dell Inspiron 1000 - latausaseman valossa didnt tulla, mutta se osoitti, että tunnustetaan akkua valta vaihtoehtoja kansio (kun ohjauspaneelin) ja osoitti, se latautuu. Jätin sen hinnoittelu kaikille iltapäivällä. Olen yrittänyt käyttää kannettavan tietokoneen kanssa vain akun ja kannettavan tietokoneen käynnistyksen jopa aluksi sitten lakkautettu, oletettavasti siksi, että ne eivät valtaa? Onko se todennäköisesti olla duff paristolla tai voin joutua säätämään asetuksia missä tahansa saada se veloittaa? Korvaus akku on sama kuin viimeksi. kiitos Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siitä, miltä se kuulostaa, kuten akku on kuollut. Haluan kokeilla ja disscharge sitä mahdollisimman paljon ensiksi, sitten charde se uudelleen, miten tuttu olet elektroniikka?
| |||
| |||
| With A-tasolla, fysiikka, yritä minua! (mutta tämä oli jo vuonna 1982!). Myönnettäköön, tämä on toinen akku i ovat ostaneet tämän kannettavan tietokoneen ja olen nopeasti menettämässä kärsivällisyyttään. Th e viimeistään yhden sanottiin toimivan! En suostu maksamaan £ 50 - £ 60 on täysin uusi, mutta dont haluavat kuljettaa verkkosovitin kaikkialla! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leaving läppäreissä kytketty sähköverkkoon 24 / 7 tappaa batterys nopeasti kuin solut eivät pyöräilin.
Joten jos olet tekemässä, että juuri siksi he lopettavat tilalla maksutta. Second hand batteys ovat ajanhukkaa, koska hekin ovat todennäköisesti kytketty suurimman osan elämästä ja ei kestä kauan. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Niin sitten se ei käy ... Minun pitäisi mennä Dragon's Den .. Ei voi saada patenttia nyt olen kertonut sinulle paljon vaikka!
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja sinä tiedät elektroniikka, voit yrittää asettaa korkean wattiluku vastus accros plus ve ja-ve terminaalit ja jätetään usean tunnin ajaksi (yön yli, jos mahdollista), mutta ne eivät tarkista akku ei liian kuuma, koska tämä olisi poistettava Maksaako jäljellä, ja yrittämään laskutusta sen takaisin uudelleen. Olen tehnyt tätä useita kertoja paristoja (tai atleast isäni on minulle ja hän's an electrical engineer) ja se toimii. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Pyöräily batterys tarkoittaa täyttö jopa max, sitten valutustaso alas tyhjä. A asettaminen / soittaa vain lataudu, kun akun taso laskee alle tietyn% toimisi paremmin. Mutta sitten päättäjät haluavat sinun osto batterys, joten se luultavasti on jo patentoinut heille ei koskaan näe päivänvaloa. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Esitin sen jääkaappiin uudelleen muutaman tunnin kuluttua, kun vastus sitä, ja se on vain lämmin kosketusnäyttö.
|
| |||
| |||
| Olen tutkinut akku yhteystiedot, jos se liityntäkohdat terminaalit, että kannettava tietokone, eikä vain ne ovat erittäin hyvin kätkettyjä, mutta et voi oikeastaan päätellä, missä posiitive ja negatiiviset pylväät ovat. Olet saanut tähän syvennykseen vasemmassa yläkulmassa on akku, joka yhdistää kanssa kannettava tietokone. Tältä syvennys ovat 6 muovi prongs sijaitsevat vierekkäin ja voit vain tehdä joitakin Metalliväri johdot välillä. Olen yrittänyt liittää kuvan, mutta ei ole varma, jos se toimii! kiitos taas! |
|
| |||
| |||
| Hyvin, että siitä tulee vaikeaa! mutta sinun pitäisi pystyä saamaan johto kosketa metallien kosketusta, kokeile Google-hakuja mallin akku, joiden pääte on mikäkin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua | muzna | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 27th Jun 2009 11:34 |
| Laptop Battery Kalibrointi | agtjev | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 14th Jun 2009 04:10 |
| Läppäri ei latautuu. | mcbee | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 18 | 9. Lokakuu 2008 14:53 |
| Laptop Battery Poista | vk3fcll | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 21. Jan 2008 07:00 |
| Kannettavan tietokoneen akun | mrdaveyk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 25. marraskuu 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |