![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb net een tweedehands laptop-batterij in een poging om te proberen en geld besparen - beetje een risico, maar ik ben het er nog steeds je bent. Ik aangesloten in mijn Dell Inspiron 1000 - het in rekening brengen licht didnt kom op, maar het bleek dat zij erkend dat de batterij in de macht opties map (in het configuratiescherm) en toonde het opladen. Ik heb het opladen de hele middag. Ik heb geprobeerd om de laptop met alleen de batterij en de laptop opgestart oorspronkelijk dan gewoon stilgelegd, vermoedelijk als gevolg van gebrek aan macht? Is het waarschijnlijk een duff batterij of heb ik voor de aanpassing van de instellingen overal om het op te laden? Vervangende batterij identiek is aan het laatste. bedankt Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van dat, het klinkt als de batterij is dood. Ik zou proberen disscharge zij zoveel mogelijk de eerste plaats, daarna charde het weer, hoe bent u vertrouwd met elektronica?
| |||
| |||
| Met een A-niveau in de natuurkunde, probeer me! (maar dat was terug in 1982!). Toegegeven, dit is de tweede batterij heb ik gekocht voor deze laptop en ik ben snel te verliezen geduld. Th e laatste werd gezegd te werken! Ik weiger te betalen £ 50 - £ 60 voor een gloednieuw, maar een dont willen hebben om de adapter overal! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leaving laptops aangesloten op het lichtnet 24 / 7 kills batterys snel als de cellen niet worden gefietst.
Dus als je aan het doen zijn dat, dat is de reden waarom ze stoppen bedrijf in rekening gebracht. Tweedehands batteys zijn ook een verspilling van tijd, omdat zij ook waarschijnlijk zijn aangesloten bij de meeste van hun leven en zullen niet lang. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Dus dan is dit niet zou gebeuren ... Ik moet gaan op Dragon's Den .. Can't get een octrooi nu heb ik vertelde je al heel wat!
|
| |||
| |||
| Nou als je weet over elektronica, je zou kunnen proberen om een hoog vermogen weerstand accros de + en ve-ve-terminals en laat het enkele uren (overnachting indien mogelijk), maar wel de batterij niet te warm, omdat dit moet verwijderen eventuele kosten links in, en probeer het opladen weer opnieuw. Ik heb dit gedaan meerdere malen met batterijen (of ten minste mijn vader heeft voor mij en hij is een elektrisch ingenieur) en het werkt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Fietsen batterys betekent vullen tot max., dan opzuigende naar leeg. Een instelling / windroos slechts belast wanneer de batterij daalt onder een bepaalde% zou beter werken. Maar toen de makers willen dat je koopt batterys, dus het is waarschijnlijk al gepatenteerd door hen een nooit zal zien het licht van de dag. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ik zet hem in de koelkast voor een paar uur, met de weerstand op, en zij alleen hebben warm om aan te raken.
|
| |||
| |||
| Ik heb de batterij contacten, waar hij is verbonden met de terminals in de laptop, en niet alleen zijn ze zeer goed verborgen, maar je kan niet echt bepalen waar de posiitive en negatieve polen. U hebt deze uitsparing in de linkerbovenhoek van de batterij die verbinding maakt met de laptop. In dat reces zijn 6 plastic polen gelegen naast elkaar en je kunt alleen over maken uit een aantal metalen draden tussen. Ik heb geprobeerd om een foto, maar niet zeker of het zal werken! Thanks again! |
|
| |||
| |||
| Nou, dat zal het moeilijker maken! maar je moet kunnen om een draad aan contact met de metalen contactpunten, probeert Google het model van uw batterij voor die terminal is welke. |