![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat fått en annenhånds laptop batteri i et bud for å prøve å spare penger - litt av en risiko jeg er enig, men fremdeles er der du er. Jeg koblet den til min Dell Inspiron 1000 - ladingen light didnt come on, men det viste at det anerkjente batteriet i Strømalternativer-mappen (i kontrollpanelet) og viste den lades. Jeg forlot den lades alle ettermiddag. Jeg prøvde å kjøre laptop med bare batteriet og den bærbare oppstart opp først og deretter bare stengt ned, antagelig på grunn av mangel på strøm? Er det sikkert å bli en Duff batteriet eller må jeg justere alle innstillinger hvor som helst for å få den til å lade? Nytt batteri er identisk med siste. takk Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra at det høres ut som batteriet er dødt. Jeg vil prøve og disscharge den så mye som mulig først, deretter charde igjen, hvor kjent er du med elektronikk?
| |||
| |||
| Med et A-nivå i fysikk, prøv meg! (men det var tilbake i 1982!). Admittedly, er dette det andre batteriet jeg har kjøpt på denne bærbare datamaskinen, og jeg er rask å miste tålmodigheten. De nyeste ble sagt til å virke! Jeg nekter å betale £ 50 - £ 60 for en helt ny en, men ikke ønsker å måtte bære MAINS adapter overalt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leaving bærbare datamaskiner koblet til MAINS 24 / 7 dreper batterys raskt som cellene blir ikke sykles.
Så hvis du gjør det, som er grunnen til at de slutter å holde kostnader. Annenhånds batteys er bortkastet tid som de også kan ha blitt plugget i mesteparten av sitt liv, og vil ikke vare lenge. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Så dette vil ikke skje ... Jeg skal gå på Dragon's Den .. Kan ikke få patent nå har jeg fortalt deg mye om!
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Vel som du vet om elektronikk, kan du prøve å sette en høy effekten motstander accros på + ve og-ve terminalene og forlate den for flere timer (over natten hvis mulig), men jeg sjekke batteriet ikke bli for varmt, da dette skal fjerne noe igjen i den, og prøv å lade det opp igjen. Jeg har gjort dette flere ganger med batterier (eller atleast pappa har for meg og han er en elektrisk ingeniør) og det fungerer. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Sykling batterys betyr fylle opp til maks, og deretter tappe ned til tomt. En innstilling / ringe til bare å lade når batteriet nivået synker under en viss% ville fungere bedre. Men det gjør at du kjøper batterys, så det nok allerede er patentert av dem vil aldri se dagens lys. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg setter den i kjøleskapet i noen timer, med motstander på det, og den bare fikk varme til touch.
|
| |||
| |||
| Jeg har sett på batteriet kontakter, der det grensesnitt med terminalene på laptop, og ikke bare er de svært godt skjult, men du kan ikke bestemme hvor den posiitive og negative poler er. Du har fått denne fordypningen i øvre venstre hjørne av batteriet som knyttes sammen med den bærbare datamaskinen. I den fordypningen er 6 plast prongs plassert ved siden av hverandre og du kan bare om å ta ut noen metalliske kabler mellom. Jeg har forsøkt å legge ved et bilde, men ikke sikker på om det fungerer! Thanks again! |
|
| |||
| |||
| Vel som vil gjøre det vanskeligere! men du skal kunne få en wire å berøre metall kontakt, prøv googlingen modell for batteri som terminal er der. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop slås av med batteri | muzna | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 27 juni 2009 11:34 |
| Laptop Battery Calibration | agtjev | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 14 juni 2009 04:10 |
| Laptop ikke lading. | mcbee | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 18 | 9 oktober 2008 14:53 |
| Laptop Battery Disable | vk3fcll | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 21 januar 2008 07:00 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 25 nov 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |