![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, I går jeg har startet op min laptop som normalt at opleve, at batteriet symbol på proceslinjen har et rødt kryds over det. Når jeg ligget over ikonet for det sagde "Nej batteriet anerkendt" eller noget lignende, men når jeg klikker på ikonet for den siger, at batteriet er tilsluttet og opladning. Jeg bemærkede også, at musen bevæger sig rundt meget awkwardly, stiv og laggy, og nogle gange ville jeg nødt til at trykke på tasterne på tastaturet svært for breve til faktisk vises. Jeg er i fejlsikret tilstand nu og alt synes at virke fint her, men problemet opstår igen, når jeg starte op i normal tilstand. Jeg kan ikke rigtigt forstå problemet. Den bærbare støvler op bøde, undtagen for det problem, jeg nævnte ovenfor. Jeg har lysnetadapteren sluttet, og LED batteri lys på den bærbare computer er tændt op. Jeg er helt uforstående. Please help me ASAP som jeg har hårdt brug for min bærbar computer til skole arbejde. Tak, Josh. |
|
| |||
| |||
| Opdatering! Her er et skærmbillede af, hvad der sker, når jeg hover over batteriikonet ![]() Dette er hvad der sker, når jeg klikker på batteriikonet ![]() Må jeg minde Dem om, at jeg har ingen problemer i fejlsikret tilstand |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop Batteri Kalibrering | agtjev | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 14 juni 2009 04:10 |
| Laptop batteri ..... ikke oplade | dfr200764 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 18. sep 2008 10:44 |
| Jeg tror, min laptop batteri er skruet | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 4 marts 2008 13:51 |
| Laptop Batteri Deaktiver | vk3fcll | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 21. jan 2008 07:00 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 25 november 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |