vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Laptop Akku ei tunnistettu.

Reply

Thread Tools
Old 29th Sep 2008, 04:41
Jäsen

Default Laptop Akku ei tunnistettu.

Hei,
Eilen käynnistynyt jopa minun laptop normaalisti löytää että akku symboli tehtäväpalkissa on punainen rasti päälle. Kun hovered yli kuvaketta se sanoi "Ei akku tunnustettu" tai jotain vastaavaa, mutta kun kuvaketta se sanoo, että akku on kytketty ja käyttömaksuja.

Olen myös huomannut, että hiiri oli liikkuvat hyvin awkwardly, jäykkä ja laggy ja joskus minulla on paina näppäimiä näppäimistö vaikea kirjaimet todella näkyä.

Olen vikasietotilassa nyt ja kaikki näyttäisi toimivan hieno, mutta tämä ongelma ilmenee uudelleen, kun olen käynnistyä normaalissa tilassa.

En oikein ymmärrä ongelmaa. Tietokone käynnistyy hienosti, lukuun ottamatta ongelma mainitsin edellä. Olen verkkolaitetta kytkettynä, ja LED akun valo kannettava on kännissä.

Olen täysin hämmentynyt.

Ole hyvä ja auta minua ASAP kuten tarvitsevat kipeästi minun laptop koulujen työtä.

Kiitos,
Josh.
Old 29th Sep 2008, 05:36
Jäsen

Default Laptop Akku ei tunnistettu.

UPDATE!

Tässä on kuvakaappaus siitä, mitä tapahtuu, kun häilyä yli akun kuvake

Tämä on se, mitä tapahtuu, kun napsautan akun kuvake

Saanen muistuttaa teitä siitä, että minulla ei ole mitään ongelmia vikasietotilassa
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Laptop Battery Kalibrointi agtjev Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 14th Jun 2009 04:10
Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen dfr200764 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 10 18. Sep 2008 10:44
Luulen, että kannettavan tietokoneen akku on ruuvattu HistoryGirl Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 4th Mar 2008 13:51
Laptop Battery Poista vk3fcll Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 21. Jan 2008 07:00
Kannettavan tietokoneen akun mrdaveyk Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 25. marraskuu 2007 16:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.