![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Gisteren heb ik mijn laptop opgestart als normaal te vinden dat de batterij-symbool in de taakbalk heeft een rood kruis over. Toen ik bleef op het pictogram hij zei "Nee batterij erkend" of iets dergelijks, maar als ik klik op het icoon dat zegt dat de batterij goed is aangesloten en opgeladen. Ik heb ook gemerkt dat de muis bewegen was zeer moeilijk, stijve en laggy, en soms zou ik moeten druk op de toetsen op het toetsenbord te hard voor de brieven daadwerkelijk verschijnen. Ik ben nu in de veilige modus en alles lijkt te werken prima hier, maar het probleem doet zich voor wanneer ik opnieuw opstarten in de normale modus. Ik begrijp niet echt het probleem. De laptop boot prima, behalve voor de problematiek die ik hierboven heb genoemd. Ik heb de AC-adapter aangesloten, en de batterij-LED licht op de laptop is verlicht. Ik ben helemaal verbijsterd. Please help me ASAP hard nodig als ik mijn laptop voor school werken. Bedankt, Josh. |
|
| |||
| |||
| UPDATE! Hier is een screenshot van wat er gebeurt als ik zweven over het batterijpictogram ![]() Dit is wat er gebeurt wanneer ik klik op het batterijpictogram ![]() Mag ik u eraan herinneren dat ik heb geen problemen in de veilige modus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop Accu Kalibrering | agtjev | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 14 jun 2009 04:10 |
| Laptop batterij niet opgeladen ..... | dfr200764 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 18e sep 2008 10:44 |
| Ik denk dat mijn laptop batterij is geschroefd | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | De 4 maart 2008 13:51 |
| Laptop Accu Uitschakelen | vk3fcll | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 21 Jan 2008 07:00 |
| Laptop batterij | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 25 nov 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |