![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Går jeg oppstart opp min laptop som vanlig å finne at batteriet symbol på oppgavelinjen har et rødt kryss over det. Når jeg hovered over ikonet det sa "Nei Batteriet gjenkjennes" eller noe lignende, men når jeg klikker på ikonet det står batteriet er plugget inn og lading. Jeg la også merke til at mus var bevegelse svært awkwardly, stiv og laggy, og noen ganger er jeg nødt til å trykke på tastene på tastaturet vanskelig for brev til faktisk vises. Jeg er i sikker modus nå og alt ser ut til å virke fint her, men problemet oppstår på nytt når jeg starte på nytt i normal modus. Jeg forstår ikke helt problemet. Datamaskinen starter opp fine, bortsett problemet nevnt ovenfor. Jeg har AC adapter plugget i, og LED batteri lys på den bærbare datamaskinen er tent opp. Jeg er helt baffled. Behage hjelpe meg ASAP jeg desperat trenger min laptop for skolens arbeid. Takk, Josh. |
|
| |||
| |||
| Oppdatering! Her er et skjermbilde av hva som skjer når jeg hover over batteriikonet ![]() Dette er hva som skjer når jeg klikker på batteriikonet ![]() Jeg minner deg om at jeg har ingen problemer i sikker modus |