![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Igår jag startat upp min laptop som vanligt för att finna att batteriet symbol i aktivitetsfältet har ett rött kryss över det. När jag svävade över ikonen för det sa "Nej batteriet erkänd" eller något liknande, men när jag klickar på ikonen för den säger att batteriet är inkopplad och laddning. Jag har också märkt att musen var flyttar runt mycket awkwardly, hård och laggy och ibland jag måste trycka på knapparna på tangentbordet svårt för bokstäverna att faktiskt visas. Jag är i felsäkert läge nu och allting verkar fungera bra här, men problemet uppstår igen när jag starta upp i normalt läge. Jag förstår inte riktigt problemet. Den bärbara stövlar upp bra, med undantag för de problem jag nämnde ovan. Jag har nätadaptern inkopplad och lysdioden batteriet ljus på den bärbara datorn lyser upp. Jag är helt förbryllad. Snälla hjälp mig ASAP som jag desperat behöver min laptop för skolarbetet. Tack, Josh. |
|
| |||
| |||
| Uppdatera! Här är en skärmdump av vad som händer när jag hover över batteriikonen ![]() Detta är vad som händer när jag klickar på batteriikonen ![]() Får jag påminna er om att jag har inga problem i felsäkert läge |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laptop Battery Kalibrering | agtjev | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 14 juni 2009 04:10 |
| Laptop batteri ..... inte laddar | dfr200764 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 10 | 18:e sep 2008 10:44 |
| Jag tror att min laptop batteri skruvas | HistoryGirl | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 4 mars 2008 13:51 |
| Laptop Battery Avaktivera | vk3fcll | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 21 januari 2008 07:00 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 25 november 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |