![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg håber, at dette er det rigtige sted at lægge dette indlæg. Please help me, Jeg gik ind på BIOS-indstillinger på min laptop til at ændre min bruger og HDD adgangskode. Nu hver gang jeg starte min computer, kan jeg ikke logge ind! Jeg har ændret adgangskoden til ingenting (like no password) og den adgangskode ting stadig kommer op! I cant login i BIOS-indstillingerne på grund af denne adgangskode. Please hjælp mig om, hvad de skal gøre. Min bærbar model nummer er Acer 9410 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du køber laptop nye, og er normalt den BIOS og HDD passwords er gemt på en EEPROM, der ville være nødvendigt at gentage programed af fabrikanten. De bliver nødt til at se kvittering.
| |||
| |||
| Nej, Jeg har haft denne bærbar for omkring et år nu |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop bios password | GREGLOVE | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 20. jul 2009 13:38 |
| SATA Harddisk Setup i BIOS - IDE eller AHCI? | sherelc | Drives & flytbare medier | 0 | 4 juni 2009 20:52 |
| BIOS password for ACER laptop | Derek Long | General Hardware Chat | 4 | 18 januar 2008 10:50 |
| Sådan en harddisk adgangskode | rawsox | Drives & flytbare medier | 3 | 30 december 2007 06:18 |
| Harddisk password problem kan du løse dette mysterium? | paulriley1 | Drives & flytbare medier | 8 | 17 juli 2007 08:19 |
| Thread Tools | |
| |