mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Laptop BIOS og Harddisk Password

Reply

Thread Tools
Old 27 august 2008, 23:40
Medlem Gruppen

Default Laptop BIOS og Harddisk Password

Jeg håber, at dette er det rigtige sted at lægge dette indlæg.
Please help me,
Jeg gik ind på BIOS-indstillinger på min laptop til at ændre min bruger og HDD adgangskode.
Nu hver gang jeg starte min computer, kan jeg ikke logge ind! Jeg har ændret adgangskoden til ingenting (like no password) og den adgangskode ting stadig kommer op!
I cant login i BIOS-indstillingerne på grund af denne adgangskode. Please hjælp mig om, hvad de skal gøre.
Min bærbar model nummer er Acer 9410
Old 27 august 2008, 23:43
Administrator Gruppen

Har du køber laptop nye, og er normalt den BIOS og HDD passwords er gemt på en EEPROM, der ville være nødvendigt at gentage programed af fabrikanten. De bliver nødt til at se kvittering.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 august 2008, 23:44
Medlem Gruppen

Nej,
Jeg har haft denne bærbar for omkring et år nu
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop bios password GREGLOVE Laptops, Mobiles & PDA'er 2 20. jul 2009 13:38
SATA Harddisk Setup i BIOS - IDE eller AHCI? sherelc Drives & flytbare medier 0 4 juni 2009 20:52
BIOS password for ACER laptop Derek Long General Hardware Chat 4 18 januar 2008 10:50
Sådan en harddisk adgangskode rawsox Drives & flytbare medier 3 30 december 2007 06:18
Harddisk password problem kan du løse dette mysterium? paulriley1 Drives & flytbare medier 8 17 juli 2007 08:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.