![]() |
|
| |||
| |||
| Ik hoop dat dit de juiste plaats om dit bericht. Please help me, Ik ging naar de bios instellingen op mijn laptop op mijn vaste schijf gebruiker en wachtwoord. Nu elke keer als ik mijn computer opstart, ik kan niet inloggen! Ik heb het wachtwoord voor niets (als geen wachtwoord) en het wachtwoord wat nog komt! I cant login in de BIOS-instellingen als gevolg van dat wachtwoord. Please help me op wat te doen. Mijn laptop model nummer is Acer 9410 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je de laptop nieuwe, doorgaans de BIOS en harde schijf wachtwoorden zijn opgeslagen op een eeprom dat zou moeten worden her-geprogrammeerde door de fabrikant. Zij zullen moeten zien bewijs van aankoop.
| |||
| |||
| Nee, Ik heb deze laptop ongeveer een jaar nu |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop bios wachtwoord | GREGLOVE | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 20 jul 2009 13:38 |
| SATA-harde schijf in de BIOS Setup - IDE of AHCI? | sherelc | Drives & Removable Media | 0 | De 4 juni 2009 20:52 |
| BIOS wachtwoord voor Acer laptop | Derek Long | Algemeen Hardware Chat | 4 | 18 Jan 2008 10:50 |
| Hoe een harde schijf wachtwoord | rawsox | Drives & Removable Media | 3 | 30 dec 2007 06:18 |
| Harde schijf-wachtwoord probleem kunt u oplossen van deze puzzel? | paulriley1 | Drives & Removable Media | 8 | De 17 juli 2007 08:19 |
| Thread Tools | |
| |