![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg sætter kerne temp og reelle temp om mine venner hk pavillon med en Intel Core 2 dobbelte på 1,66, og han er i tomgang i 74 og belastninger omkring 90 Jeg ved, at det er høj, men er det alt for høje
| |||
| |||
| Laptops Arnt min stærke side, men hvis han ikke oplever tilfældige genstartet, nedlukninger langsomme perioder etc derefter i wouldnt rolig. |
|
| |||
| |||
| vel ikke rigtig Thats faren bemærkning til stegning CPU du for eksempel shouldn't tage et q6600 seneste 70 fordi det vil dramatisk lavere liv, men 90 er shutdown punkt |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at kontakte producenten for at få flere oplysninger? |
|
| |||
| |||
| sin mine venner laptop han har annulleret forsikring og hans far ikke kan lide mig, så han plejer lad mig ansøge igen termisk pasta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samme gælder som en desktop, rengøre CPU fan / heatsink.
| |||
| |||
| Hvorfor ikke hans far som dig? og jeg er sikker på, at han plejer savne det, hvis din ven var at uheld overlade det til Deres hus. |
|
| |||
| |||
| fordi jeg ved mere end ham om teknologi og han kan ikke lide, at han mente, at Apple beskadiget vinduer med iTunes, fordi hans laptop diskdrive ikke ville åbne, så han slettet nogle nøgler i registreringsdatabasen |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() laptops KØR varmt, men jeg tror, det er stadig ABIT for varmtjeg dont selv en bærbar computer, men min kæreste dos toppen spec 1 eneyway i re anvendes termisk pasta. cant belive alle der er til køling er et rør der fører til en lille heatsink med en lille ventilator og rengøres alle støv og det drop'd kun ved 2'cterner ud hun havde 3 anti virus kører også masser af startprogrammer, der var bare ikke nødvendigt piger for yah en ![]() Jeg er også behandlet hende til en notesblok køligere (int hun looky, dens lyserøde så hun glad ) Og dets bin ok lige siden Mit system: P * L * A * Z * M * A
|