![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg satte core temp og reelle temp på vennene mine HP Pavilion med en Intel Core 2 dual på 1,66 og han er tomgangskjøring på 74 og laster 90 Jeg vet at dette er høy, men det er for høyt
| |||
| |||
| Laptops Arnt mitt sterke punkt, men hvis han ikke opplever tilfeldig starter, stopper, dårlige tider osv. deretter i wouldnt bekymret. |
|
| |||
| |||
| vel egentlig ikke dvs faren punkt Ta knekken CPU for eksempel du burde ta en q6600 siste 70 fordi det vil dramatisk lavere liv, men 90 er avslutningsprosessen punkt |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å kontakte produsenten for å få mer informasjon? |
|
| |||
| |||
| sine venner laptop har han avbrøt forsikring og faren hans liker ikke meg så han wont la meg igjen gjelder termisk lim |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samme gjelder som en stasjonær, ren CPU fan / heatsink.
| |||
| |||
| Hvorfor er ikke faren hans som deg? og jeg er sikker på at han wont gå glipp av det hvis din venn var å uforvarende lar den stå på ditt hus. |
|
| |||
| |||
| fordi jeg vet mer enn ham om teknologi og han liker ikke at han trodde at apple ødelagt vinduer med iTunes fordi hans laptop diskdrive ville ikke åpne så han slettet noen nøkler i registret |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
![]() laptopper gjør kjøre varmt, men jeg tror det er fremdeles abit too hotjeg dont egen bærbare men kjæresten min dos topp spec 1 eneyway jeg anvendt termisk pasta. cant belive alle er det for kjøling er et rør som fører til en liten heatsink med en liten vifte og rengjøres alt støv og det drop'd bare av 2'cterns ut hun hadde 3 anti virus kjører også masse oppstart programmer som nettopp var ikke nødvendig jenter for yah en ![]() Jeg har også behandlet henne til en notisblokk kjøligere (int hun looky, dens rosa så hun lykkelig ) Og dets bin ok siden Min System: P * L * A * Z * M * A
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| I7 hovedkort - 44-48C Temps OK? | viperdude | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 23 mai 2009 02:37 |
| Temps til høy | Ozzie82 | CPUer, Hovedkort & RAM | 19 | 3 august 2008 12:37 |
| Svært ulike CPU temps | rbscooby | CPUer, Hovedkort & RAM | 15 | 20 juli 2008 14:48 |
| Høy CPU temps! Hjelp! | brads900 | General Hardware Chat | 32 | 20 april 2008 02:05 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 9 april 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |