![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag satte kärnan temp och verklig temp på mina vänner HP Pavilion med en Intel Core 2 dubbel på 1.66 och han är tomgångsperioden på 74 och läser om 90 Jag vet att det är hög men är det för högt
| |||
| |||
| Lista Arnt min starka sida, men om han inte upplever slumpmässigt startar stopp, långsam perioder etc sedan i wouldnt orolig. |
|
| |||
| |||
| väl egentligen inte thats faran med stekning processorn till exempel att du borde ta en q6600 senaste 70 eftersom det kommer att dramatiskt lägre liv men 90 är shutdown punkt |
|
| |||
| |||
| Har du försökt kontakta tillverkaren för mer information? |
|
| |||
| |||
| dess mina vänner laptop han har canceled försäkringen och hans pappa inte tycker om mig så han brukar jag ansöka om ett nytt termisk pasta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detsamma gäller på skrivbordet, rena CPU fläkt / heatsink.
| |||
| |||
| Varför inte hans pappa som du? och jag är säker på att han brukar missa det om din kompis var att oavsiktligt lämna det på ditt hus. |
|
| |||
| |||
| eftersom jag vet mer än honom om teknik och att han inte tycker att han trodde att Apple skadade fönster med iTunes eftersom hans laptop diskdrive inte skulle öppna så han bort en del nycklar i registret |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() laptops gör köra varmt men jag tror att det är fortfarande lite för varmtjag dont har en laptop, men min flickvän dos top spec 1 eneyway i nytt tillämpas termisk pasta. cant tror alla att det är för kylning är ett rör som leder till en liten heatsink med en liten fläkt och rengöras allt damm och det drop'd bara genom 2'ctärnor ut hon hade 3 anti virus körs också massor av startup program som bara inte behövs flickor för yah en ![]() Jag har också behandlat henne på ett anteckningsblock svalare (int hon Titta, den rosa så hon lycklig ) Och dess bin ok sedan Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| I7 moderkort - 44-48c Temps OK? | viperdude | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 23 maj 2009 02:37 |
| Temps Hög | Ozzie82 | Processorer, moderkort & RAM | 19 | 3 august 2008 12:37 |
| Mycket märkligt cpu temps | rbscooby | Processorer, moderkort & RAM | 15 | 20 juli 2008 14:48 |
| Hög cpu temps! HJÄLP! | brads900 | General Hardware Chat | 32 | 20 april 2008 02:05 |
| Q6600 temps | Cew27 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 9 april 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |