mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Bærbar computer går ned, når jeg tilslutter en ekstern skærm via HDMI

Reply

Thread Tools
Old 10 November 2008, 16:28
Ny Medlem Gruppen

Default Bærbar computer går ned, når jeg tilslutter en ekstern skærm via HDMI

Så, så snart jeg satte HDMI kabel fastgjort til skærm (Acer P243W 1920x1200) ind på min laptop, jeg får en blå skærm i et par sekunder at sige, det har til at genstarte, som det gør. Skærmen fungerer sammen med et VGA-kabel, men jeg vil bruge HDMI. Alle ideer, hvordan man løser dette? Min laptop er HP pavillon dv6000, og bruger nvidia 8400m gs grafikkort. HP mennesker var nytteløst at være ærlige, så tak, hvis du kan hjælpe
Old 19 November 2008, 08:02
Administrator Gruppen

Kunne være et driver problem, har du prøvet at ajourføre alle grafik drivere?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 marts 2009, 08:36
Ny Medlem Gruppen

For reference, jeg ringede til HP støtte jeg har en dv6000 også med nøjagtigt samme problem.

Jeg forsøgte HDMI forbindelse med en linux live distribution og det fungerede uden problemer, så
Der må være en software fejl.

Gå til http://www.laptopvideo2go.com/

til højre er bedre drivere til Nvidia grafikkort (specielt til Vista 32-bit)

Mærkeligt jeg ikke kunne installere opsætningen men pdsetup.exe synes at virke.
Old 24 marts 2009, 08:45
Administrator Gruppen

Velkommen til de fora, tak for din info.
Old 25 marts 2009, 08:11
Ny Medlem Gruppen

ooops Jeg var næsten ret eller støtte tekniker var næsten ret

True besøge: http://www.laptopvideo2go.com/forum/...howtopic=16152

Så download driver

udpakning

download modded inf

kopi til lokomotivfører mappe bare uemballeret, overskrive

Kør Setup.exe, skal du trykke på ja til alle spørgsmål

Dette burde løse HDMI føreren fejl i mindst min, HP dv6827eo Vista 32-bit laptop

Kun lille problem nu er at min Samsung ikke automatisk vil strække skærmen fuld
men jeg tror, jeg kan løse dette eller anden måde ...

Held og lykke

Old 25 marts 2009, 09:34
Administrator Gruppen

Havde et lignende problem på min HP DV9720. Holdes få linjer på tværs af skærmen i Windows. laptopvideo2go føreren sorteret det også. Synes at alle med en af disse bør opgradere drivere.
Old 27 marts 2009, 05:56
Ny Medlem Gruppen

ok DEL 3 i denne diskussion.

Programrettelsen fra HP er virkelig forfærdeligt!

Jeg kan ikke få fuld skærm og billedet håndtering er alvorligt lammet så
dybest set er det nytteløst.

Men jeg tilsluttet via VGA og få perfekte billede, selv om jeg kun få 1600-1024 beslutning og ikke fuld HD.

Men hvorfor skulle jeg det? På mit 40 tommers skærm Fuld HD bliver micropoint tekst og virkelig ikke nyttige.

Hvis jeg ønsker at se Full HD-film via min computer lige nu kan jeg altid starte op via USB - Linux og HDMI.

Jeg håber, at de rette dette føreren spørgsmål på HP alligevel.

Best luck

Old 13 November 2009, 12:21
Ny Medlem Gruppen

Default Re: Bærbar computer går ned, når jeg tilslutter en ekstern skærm via HDMI

Beklager at opdrage en gammel tråd. Men det er det nærmeste lignede mit problem og håbefulde løsning. Deres hjælp er meget værdsat!

Jeg har lige købt en 23 "skærm og HDMI-kabel til at bruge med min HP DV6369SE laptop. Men når tilslutte HDMI-kablet med det samme blå skærm, lossepladser fysisk hukommelse, og genstarter.

(VGA-forbindelse virker, men jeg er ikke tilfreds med sin præstation)

Jeg har checket forbigående multi-monitor indstillinger for at sikre sin aktiveret, bekræftede de nyeste drivere, bekræftede, at HDMI-kabel fungerer, og arbejdede sammen med Nvidia kontrolpanelet, men intet er permanately kureret problemet.

Føreren sendt ovenfor ved colourstorm http://forums.laptopvideo2go.com/top...nvidia-crysis/ lyder som om det er den lave jeg har brug for, men vejledningen er over mit hoved.

Hvis dette er hvad jeg har brug for, kan nogen hjælpe en nybegynder ud med bedre instillation instruktioner? Forslag? ...
Old Igår, 02:49
Ny Medlem Gruppen

Default Re: Bærbar computer går ned, når jeg tilslutter en ekstern skærm via HDMI

Bærbar computer går ned, så snart, når jeg tilslutter den eksterne cpu
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sims 2 - Game nedbrud efter 30 minutter - Toshiba Satellite A200 Laptop azul08 PC & Console Gaming 3 21. mar 2009 08:56
Acer Al1717 LCD nedbrud i 3 overvåge config realkewl Grafikkort & Monitors 1 6. feb 2009 08:12
Plug i skriveblok rådighed for min laptop / smartboard BSB General Hardware Chat 4 13 januar 2009 11:26
Bærbar computer går ned, når jeg klikker på visse internet links 2815davidtester Webbrowsere & FTP Klienter 3 3 januar 2008 17:28
Eksterne Hardrive på Laptop Felicia Drives & flytbare medier 16 24. maj 2007 08:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.