![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten, heti kun laitoin HDMI-kaapeli on liitetty monitori (Acer P243W 1920x1200) osaksi minun kannettava tietokone, saan sinisellä näytöllä muutaman sekunnin sanomalla se on käynnistettävä uudelleen, mitä se tekee. Monitori toimii VGA-kaapelilla, mutta en halua käyttää HDMI. Ideoita, miten voit ratkaista tämän? Oma kannettava tietokone on HP Pavilion dv6000 ja käyttää nvidia 8400m gs näytönohjain. HP ihmistä turha olla rehellinen, joten kiitos jos voit auttaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisiko olla kuljettajan kysymys, oletko yrittänyt päivittäminen kaikki näytönohjaimet?
| |||
| |||
| Ennakkoratkaisupyynnön i kutsutaan HP tukea i on dv6000 myös sama ongelma. Yritin HDMI yhteydessä Linux live-jakelu ja se toimi ilman ongelmia niin on oltava ohjelmisto virhe. Siirry http://www.laptopvideo2go.com/ oikealla puolella on parantunut ohjaimet Nvidia näytönohjainten (erityisesti Vista 32-bit) Kumma i ei voi asentaa setup mutta pdsetup.exe tuntuu toimivan. |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa foorumeilla, kiitos info. |
|
| |||
| |||
| Ooops i oli lähes oikeassa tai tukea teknikko oli lähes oikeassaTrue osoitteessa: http://www.laptopvideo2go.com/forum/...howtopic=16152 Lataa ajuri purkaa lataa modded inf jäljennös kuljettajan kansioon vain pakkaamattomaan, overwrite Suorita Setup.exe, paina kyllä kaikkiin kysymyksiin Tämän pitäisi ratkaista HDMI kuljettajan virhe ainakin minun, HP dv6827eo Vistan 32-bittinen kannettava tietokone Vain pieni ongelma nyt on, että Samsung ei automaattisesti venytä näytön täyden mutta uskon, että voin korjata että jotenkin ... Onnea |
|
| |||
| |||
| Oli samanlainen ongelma minun HP DV9720. Kept saada linjat koko näytöllä Windows. laptopvideo2go kuljettajan LAJITTELE sitä. Näyttää kaikki yhdellä näistä pitäisi päivittää ajurit. |
|
| |||
| |||
| ok OSA 3 tässä Diskussion. Korjaus HP on todella kauheaa! En pysty koko näytön ja kuvan käsittely on severly rujo niin pohjimmiltaan se on hyödytön. Olen kuitenkin kytketty kautta VGA ja saada täydellinen kuva vaikka i vain 1600-1024 päätöslauselma eikä full-HD. Mutta miksi haluaisin, että? Omassa 40 tuuman näytön Full HD tulee micropoint tekstiä ja todellakaan ole hyödyllisiä. Jos haluan nähdä Full HD-elokuvien kautta minun tietokone nyt voin aina käynnistyksen kautta USB - Linux-ja HDMI-liitin. Toivon, että ne korjata tämän kuljettajan kysymys HP anyway. Best onnea |
|
| |||
| |||
| Anteeksi esiin vanha säiettä. Tämä on kuitenkin lähinnä muistuttaa minun ongelmani ja toiveikas ratkaisun. Sinun apu on tervetullutta! Ostin juuri 23 "seurata ja HDMI-kaapeli käyttää minun HP DV6369SE laptop. Kuitenkin silloin, kun liität HDMI-kaapeli välittömästi sininen näyttö, kaatopaikkoja fyysisen muistin, ja käynnistyy uudelleen. (VGA-yhteys toimii, mutta en ole tyytyväinen sen suorituskykyyn) Olen tarkistanut ohimenevää usean näytön asetukset ja varmista sen käytössä, vahvisti uusimmat ajurit, vahvisti, että HDMI-kaapeli toimii, ja työskenteli Nvidian ohjauspaneelista, mutta mitään ei ole permanately parantaa asiaa. Kuljettajan Lähettäjä edellä colourstorm http://forums.laptopvideo2go.com/top...nvidia-crysis/ kuulostava vahvistaa tarvitsen, mutta ohjeet ovat yli pääni. Jos tämä on mitä on, voi joku auttaa newbie ulos paremmin tiputuksen ohjeita? Ehdotuksia? ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sims 2 - Peli kaatuu 30 minuutin kuluttua - Toshiba Satellite A200 Laptop | azul08 | PC & Console Gaming | 3 | 21. Maaliskuu 2009 08:56 |
| Acer Al1717 LCD kaatuu 3 seurata config | realkewl | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 6. Feb 2009 08:12 |
| Kytke kirjoituslehtiön saatavilla minun laptop / smartboard | BSB | Rautatavaran Chat | 4 | 13th Jan 2009 11:26 |
| Läppäri kaatuu kun napsautan tiettyjen Internet-linkkejä | 2815davidtester | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 3. Jan 2008 17:28 |
| Ulkopuolinen Hardrive on Laptop | Felicia | Drives & Removable Media | 16 | 24. toukokuuta 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |