![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dus, zo snel als ik de HDMI-kabel aan de monitor (Acer P243W 1920x1200) in mijn laptop, krijg ik een blauw scherm voor een paar seconden te zeggen heeft opnieuw op te starten, die het doet. De monitor werkt met een VGA-kabel, maar ik wil het gebruik van de HDMI. Enig idee hoe dit op te lossen? Mijn laptop HP Pavilion dv6000, en maakt gebruik van nvidia 8400m GS grafische kaart. De HP mensen waren nutteloos om eerlijk te zijn, zodat dankzij indien u kunt helpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou een driver probleem, heeft u geprobeerd het bijwerken van alle grafische drivers?
| |||
| |||
| Voor referentie, Ik belde HP support Ik heb een dv6000 ook met precies hetzelfde probleem. Ik probeerde HDMI-aansluiting met een linux live distributie en het werkte zonder problemen, zodat moet er een software-fout. Ga naar http://www.laptopvideo2go.com/ aan de rechterkant is een betere drivers voor Nvidia grafische kaarten (met name voor Vista 32-bit) Vreemd genoeg kon ik niet installeren van de installatie, maar de pdsetup.exe lijkt te werken. |
|
| |||
| |||
| Welkom op de forums, bedankt voor je info. |
|
| |||
| |||
| Ooops i was bijna recht of de ondersteuning van technicus was bijna rechtTrue bezoek: http://www.laptopvideo2go.com/forum/...howtopic=16152 Dan download bestuurder pak download modded inf kopie van de bestuurder map net uitgepakt, overschrijven setup.exe uitvoeren, drukt u op Ja om alle vragen Dit moet het oplossen van de HDMI-bestuurder fout voor tenminste mijn HP dv6827eo Vista 32-bit laptop Slechts lichte probleem is nu dat mijn samsung niet automatisch stretch het volledige scherm maar ik denk dat ik dat kan oplossen of andere manier ... Succes |
|
| |||
| |||
| Had een soortgelijk probleem op mijn HP DV9720. Gehouden om lijnen over het scherm in Windows. laptopvideo2go bestuurder gesorteerd het ook. Lijkt iedereen met een van deze moeten een upgrade van de chauffeurs. |
|
| |||
| |||
| ok DEEL 3 in deze Diskussion. De oplossing van HP is echt verschrikkelijk! Ik kan niet het volledige scherm en het beeld hanteren is zo ernstig verminkt in wezen is dit nutteloos. Maar ik aangesloten via VGA en krijgt perfect beeld, hoewel ik alleen maar 1600-1024 resolutie en niet Full HD. Maar waarom zou ik dat willen? Op mijn 40 inch scherm Full HD wordt micropoint tekst en niet echt nuttig. Als ik wil zien Full HD films via mijn computer nu kan ik altijd opstarten via USB - Linux en HDMI. Ik hoop dat ze dit oplossen driver probleem bij HP toch. Best geluk |
|
| |||
| |||
| Sorry om een oude draad. Echter, dit is het dichtst gelijkenis met mijn probleem en hoopvolle oplossing. Uw hulp wordt zeer gewaardeerd! Ik kocht een 23 "monitor en HDMI-kabel gebruiken met mijn HP laptop DV6369SE. Echter, wanneer het aansluiten van de HDMI-kabel onmiddellijk blauwe schermen, stortplaatsen fysiek geheugen, en opnieuw opgestart. (VGA-aansluiting werkt, maar ik ben niet tevreden met zijn prestaties) Ik heb de voorbijgaande multi-instellingen te controleren om er zeker van zijn ingeschakeld, bevestigde de nieuwste drivers, bevestigd dat de HDMI-kabel werkt, en werkte samen met de Nvidia control panel maar er is niets permanately genezen de kwestie. De chauffeur gepost door bovenstaande colourstorm http://forums.laptopvideo2go.com/top...nvidia-crysis/ klinkt als het is de fix ik nodig heb, maar de instructies zijn boven mijn hoofd. Als dit is wat ik nodig heb, kan iemand helpen een newbie met beter instillatie instructies? Suggesties? ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sims 2 - Spel loopt vast na 30 minuten - Toshiba Satellite A200 Laptop | azul08 | PC & Gaming Console | 3 | 21 mrt 2009 08:56 |
| Acer Al1717 LCD Crashes in 3 monitor config | realkewl | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 6 februari 2009 08:12 |
| Sluit schrijfblok beschikbaar voor mijn laptop / smartboard | BSB | Algemeen Hardware Chat | 4 | 13 Jan 2009 11:26 |
| Laptop crasht wanneer ik klik op bepaalde verbindingen met het internet | 2815davidtester | Web Browsers & FTP Clients | 3 | De 3 januari 2008 17:28 |
| Externe Hardrive op Laptop | Felicia | Drives & Removable Media | 16 | 24 mei 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |