mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Laptop krasjer når jeg kobler til en ekstern skjerm via HDMI

Reply

Thread Tools
Old 10th 2008 nov 16:28
New Member Group

Default Laptop krasjer når jeg kobler til en ekstern skjerm via HDMI

Så, så snart jeg plassere HDMI-kabel koblet til skjermen (Acer P243W 1920x1200) på min laptop, får jeg en blå skjerm i noen få sekunder for å si det har til å starte på nytt, som det gjør. Skjermen fungerer med en VGA-kabel, men jeg vil bruke HDMI. Noen ideer hvordan du kan løse dette? Min laptop er HP Pavilion dv6000, og bruker nvidia 8400m GS grafikkort. HP mennesker ble ubrukelig for å være ærlig, så takk hvis du kan hjelpe
Old 19nde Nov 2008, 08:02
Administrator Group

Kan være en driver problemet, har du prøvd å oppdatere all grafikk-drivere?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24th 2009 Mar, 08:36
New Member Group

For referanse, jeg ringte HP støtte jeg har en dv6000 også med nøyaktig samme problem.

Jeg prøvde HDMI tilkobling med en linux live distribusjon og den fungerte uten problem så
Det må være en software-feil.

Gå til http://www.laptopvideo2go.com/

til høyre er forbedret driverne for Nvidia grafikkort (spesielt for vista 32-bit)

Merkelig jeg ikke kunne installere oppsett men pdsetup.exe ser ut til å fungere.
Old 24th 2009 Mar, 08:45
Administrator Group

Velkommen til forumet, takk for info.
Old 25th 2009 Mar, 08:11
New Member Group

ooops jeg var nesten rett eller support tekniker var nesten rett

True besøk: http://www.laptopvideo2go.com/forum/...howtopic=16152

Og deretter laste ned driver

unpack

Last ned modded inf

kopi til driveren mappe bare pakkes ut, overskrive

kjøre setup.exe, trykker ja på alle spørsmål

Dette burde løse HDMI driver feil i minst min, HP dv6827eo vista 32-bit laptop

Bare litt problemet nå er at min Samsung ikke automatisk strekke skjermen full
men jeg tror jeg kan løse det noe ...

Lykke til

Old 25th 2009 Mar, 09:34
Administrator Group

Hadde et lignende problem på min HP DV9720. Kept få linjer over skjermen i Windows. laptopvideo2go driver sorteres det også. Synes alle med en av disse bør oppgradere drivere.
Old 27th 2009 Mar, 05:56
New Member Group

ok del 3 i denne diskussion.

Feilrettingen fra HP er virkelig forferdelig!

Jeg kan ikke komme i full skjerm og bildet håndtering er severly invalidiserte så
utgangspunktet er det ubrukelig.

Men jeg plugget inn via VGA og få perfekt bilde Selv om jeg bare får 1600-1024 oppløsning og ikke er full HD.

Men hvorfor skulle jeg ønske det? På min 40-tommers skjerm Full HD blir micropoint tekst og egentlig ikke nyttig.

Hvis jeg vil se Full HD-filmer via min datamaskin akkurat nå kan jeg alltid boot via USB - Linux og HDMI.

Jeg håper de kan løse dette driver problem på HP allikevel.

Best luck

Old 13th 2009 nov, 12:21
New Member Group

Default Re: Laptop krasjer når jeg kobler til en ekstern skjerm via HDMI

Beklager å få opp en gammel tråd. Men dette er det nærmeste likhet med mitt problem, og håp løsning. Din hjelp er høyeste verdsatt!

Jeg har nettopp kjøpt en 23 "skjerm og HDMI-kabel til bruk med min HP DV6369SE bærbar PC. Men når du skal koble på HDMI-kabelen den umiddelbart blå skjerm, dumper fysisk minne, og starter på nytt.

(VGA-tilkobling fungerer, men jeg er ikke fornøyd med ytelsen)

Jeg har sjekket transient multi-skjerm innstillingene for å sikre sine aktivert, bekreftet de nyeste driverne, bekreftet at HDMI-kabelen fungerer, og arbeidet med Nvidia kontrollpanelet men ingenting har permanately kurert problemet.

Sjåføren postet ovenfor by colourstorm http://forums.laptopvideo2go.com/top...nvidia-crysis/ høres ut som det er retter jeg trenger, men instruksjonene er over hodet mitt.

Hvis dette er hva jeg trenger, kan noen hjelpe en nybegynner med bedre instillation instruksjoner? Forslag? ...
Old I dag, 02:49
New Member Group

Default Re: Laptop krasjer når jeg kobler til en ekstern skjerm via HDMI

Laptop kræsjer snarest når jeg kobler den eksterne cpu
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sims 2 - Game krasjer etter 30 minutter - Toshiba Satellite a200 Laptop azul08 PC & Console Gaming 3 21 mars 2009 08:56
Acer Al1717 LCD krasj i 3 overvåke config realkewl Kabinetter & Skjermer 1 6 februar 2009 08:12
Plugg i skriveblokk tilgjengelig for min laptop / smartboard Bsb General Hardware Chat 4 13 januar 2009 11:26
Laptop krasjer når jeg klikker på bestemte lenker 2815davidtester Nettlesere & FTP Clients 3 3 januar 2008 17:28
Eksterne Hardrive på Laptop Felicia Drivere og flyttbare medier 16 24 mai 2007 08:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.