![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kaverit, im aikoo ostaa kannettavan tietokoneen. oma budjetti on melko vähäinen. Olen surfed verkon kannettava tietokone, että sviitissä oma budjetti. Sikäli kuin olen talousarvion osalta olen rajoittuu näihin näyttösovittimien .. Intel Graphics Media Accelerator X3100 (Intel GMA X3100) VS NVIDIA GeForce 7150M *** Joka on parempi grafiikkakortti? *** Joka on paremmin pelaamista? (vaikka tiedän molemmat eivät sovellu pelaamiseen, mutta joka toimii paremmin kuin muut) Toivon, että joku voisi jakaa ajatuksiaan ... KIITOKSET |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd kuvitella Nvidia on paljon parempi näistä kahdesta, mutta silti melko paska peli.
| |||
| |||
| david, Näen, että olet NVIDIA 7150M kuten grafiikkakortin ... Haluan vain kysyä .. mitä pelejä teillä on? Oletko kokeillut pelaa Call of Duty 4? tai muiden vastaavien pelien kanssa järjestelmä? whats asetuksia? alhainen? ja FPS? KIITOKSET ... |
|
| |||
| |||
| x3100 ... ystäväni on 7150 ja olen x3100 minun graphic on mitoitettu 3.3 näköala assement asia, ja hänen on mitoitettu 2,9 .. myös näen ystäväni kallistuksen käsitellä warrock on med jossa edellä ja voin ... hänellä on enemmän RAM sitten minulle, vaan minun grafiikka ylittävät hänen mukaan joitakin sivustoja ja foorumeita, että 7150 on yli Clocked versio 6150 ja 6150 imee huonosti hyvin verrattuna siihen x3100. Hope minun kommentoida auttanut |
|
| |||
| |||
| No minun 7150M osuus on 3,4 joten ei Luotan siihen, että liian paljon, on todistettu, että vertailuarvot. |
|
| |||
| |||
| hyvin ... 3D marks 03 i outf hoitanut gfx kortin minua saamaan noin 2000 markkaa ja häntä saamaan noin 1680 ish lol mutta hänen CPU on sucky verrattuna omani vaikka hän on enemmän muistia. mutta olen takaisin minun pc koska kannettavassa tietokoneessa ei voi tehdä vakavaa pelaamista ja olen myös huomannut, X3100 toimii paremmin näköala koska kuljettajat paremmin sitä. |
|
| |||
| |||
| Pidän oletusasetuksen 128MB vuonna bios, karkea viritetty N-Tune ja i voivat saada 20-27FPS Flight Sim X, keskipitkän korkea @ 1024x768. Kaikki mitä voin sanoa on, että Haluaisin nähdä X3100 tehdä. FSX on hyvin graphic intensiivinen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on budjetti OP?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Ostaa uuden näytönohjaimen - Nvidia Geforce 9400GT? | Marcella | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 4th Jun 2009 02:13 |
| Miten Hot Pitäisikö Oma Nvidia GeForce 8600GT kortti? | PhilipM1 | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 26. Maaliskuu 2009 06:04 |
| Intel GMA x3100 vs. Nvidia 6200 | anthonyla65 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 15 Jan 2009 15:58 |
| HP Laptop - 7150M Nvidia ajurit Windows Vista | Hybr! D | Multimedia & Codecs | 2 | 27. marraskuu 2008 19:31 |
| Thread Tools | |
| |