![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en Dell Inspiron 1150, som ikke er opladning. LED'en på laderen lygter og når sluttet til den bærbare computer alle 3 magt lys blinke én gang. Afgiften indikatorlys derefter blinker én gang hver 30 sekunder. På dette tidspunkt, at batteriet er afladet helt og enheden vil ikke starte op selv med lysnettet enhed sat i. Jeg tror, at opladeren kan arbejde og det problem kunne være bundkortet som batteriet er opladet gennem bundkortet. (Ikke sikker på, at). Jeg har ikke adgang til et andet batteri for at kontrollere, om det er det problem, og en ny er for værdifuld til at købe for at finde ud af. Er der nogen bekendt med dette problem?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad lys blinke på den bærbare computer? Hvis den røde en betyder Jeg vil foreslå, at få et nyt batteri Jeg havde et lignende problem, og måtte udskifte mine
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Opladningen blinker grønt hver 8. sekund. Intet andet lys blinker undtagen beføjelse lys, der blinker én gang på tænde opladeren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har et multimeter kan du klæbe det på terminaler i batterirummet, og se hvad der sker, når du stikket i stikkontakten. Hvis der er spænding til stede, så du ved, at batteriet er Duff og mobo sandsynligvis god. Du skal måske være lidt kreativ med dette, da mobo kan kun opkræve med batteri i, så du kan blive nødt til at gøre nogle lidt flyve fører til at teste den med batteri i. Du bliver også nødt til at prøve de forskellige terminaler. Eller du kan gå på eBay og tale med et batteri sælger. Hvis du taler med nogen pænt kan han være villig til at lade dig købe et batteri og se om det virker, og hvis den ikke gør det, køber den tilbage igen for måske £ 10 mindre. Eller du kan bare sælge det igen.
|
| |||
| |||
| Nogle batterier gå helt død, hvis de er på charge kontinuerligt. Andre batterier (Acer i min erfaring) gå helt død, hvis ladeniveau dråber for lav, fx gennem forlader laptop ubrugt i et stykke tid.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er laptop tænder ved hjælp af magt føre sluttet i ryggen (dvs. ikke bruger batteriet)? da dette ville betyde, at vi vide, om den effekt, føre sig korrekt mængde strøm til computeren.
| |||
| |||
| Den bærbare computer vil ikke tænde, der får mig til at mene, at mobo er væk. Jeg er blevet forledt til at tro, at disse laptops charge gennem mobo. |
|
| |||
| |||
| Nuvel, Det er enten bundkortet eller afgifter føre Jeg vil sige, har du (eller kender nogen, der har fået) de kom computer (eller atleast bruge den samme magt fører til kontrol, som det er? |
|
| |||
| |||
| Den effekt pack ville være meget let at prøve med et multimeter, eller endda med en elpære. Men hvis noget lyser op på den bærbare computer, er det sandsynligvis levere strøm. Nogle bærbare computere vil ikke fungere uden batteri installeret, men normalt ikke pleje, hvis det er blindgænger eller ej. Jeg tror der er noget mere terminalt galt med det.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg har testet den magt, og det fungerer så kan problemet være bundkortet. Jeg varsel, hvis jeg trykker på bunden af den bærbare computer på et bestemt punkt, at den effekt, lys blinke. Jeg er nu en åbning i sagen. |