vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Läppäri ei latautuu.

Reply

Thread Tools
Old 4 elokuu 2008, 13:52
Rahoittajien ryhmän

Default Läppäri ei latautuu.

Olen Dell Inspiron 1150, joka ei ole maksullisia. Tämä LED-laturi on valaistus ja kun kytketty kannettava tietokone kaikki 3 teho valot vilkkua kerran. Hintarajoituksiin merkkivalo sitten vilkkuu kerran 30 sekuntia. Tässä vaiheessa akku on tyhjentynyt kokonaan ja laite ei käynnisty edes sähköverkkoon yksikkö syötimme tuumaa mielestäni laturi voi olla työ-ja ongelma voitaisiin emolevyn kuin akku on ladattu kautta emolevyn. (Ei ole varma että). Minulla ei ole käyttöoikeutta toiselle akku tarkistaa, jos se on ongelma, ja uusi on liian tyyris ostaa selvittää. Onko kukaan perehtynyt tähän ongelmaan?

My System: Mcbee c2d

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Emolevy:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM-muisti:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Samsung320Gb,
Optinen asema (t):
LG DVD-RW
Asia / PSU:
600W
Jäähdytys:
AC Freezer 7 Pro
Network / Internet:
Kotiverkon langalliset ja langattomat. B
Monitor (t):
2x LG 19 "DVI-LCD-näytössä.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 4 elokuu 2008, 14:57
Moderator Group

Mitä valot vilkkua kannettava? Jos punaisella jokin ei Haluaisin ehdottaa saada uusi akku
Minulla oli samanlainen ongelma, ja se oli korvata kaivoksen

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 4 elokuu 2008, 15:33
Rahoittajien ryhmän

Latausaseman vilkkuu vihreä välein 8 sekuntia. Mikään muu valot flash paitsi virta valo, joka vilkkuu kerran kytkentä laturin.
Old 13 elokuu 2008, 16:46
Moderator Group

Jos sinulla on multimeter voit kiinni sitä, että terminaalit paristopesäkkeeseen, ja katsoa mitä tapahtuu, kun kytkemisen sähköverkkoon. Jos on jännite läsnä, te tiedätte, että akku on kehno ja mobo luultavasti hyvä.

Saatat on hieman luovaa tämän koska mobo ainoastaan maksu kanssa akku, joten saatat joutua tekemään hieman lentää johtaa testata sen akku tuumaa Sinulla on myös testata eri terminaaleihin.

Tai voit mennä eBay ja puhua jollekin akku myyjälle. Jos puhut jonkun hienosti hän voi olla valmis voit ostaa akku ja katso jos se toimii, ja jos näin ei ole, ostaa se takaisin kenties £ 10 vähemmän. Tai sitten voi vain myydä se uudelleen.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14 elokuu 2008, 05:43
Rahoittajien ryhmän

Jotkut paristot menevät täysin kuollut, jos ne ovat maksutta jatkuvasti.

Muut paristot (Acer kokemukseni) mennä täysin kuollut, jos maksu alenee liian alhainen, esim. lähtiessä kannettava tietokone käyttämättä jonkin aikaa.

Old 14 elokuu 2008, 09:46
Rahoittajien ryhmän

Onko tietokone päälle käyttäen valta johtaa kytkettynä takana (eli eivät käytä akun lataus)? koska se sitten tarkoita sitä, että tietää, onko valta johtaa on osoittautumassa oikean määräisenä valtaa tietokoneeseen.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 14 elokuu 2008, 10:34
Rahoittajien ryhmän

Tietokone ei käynnisty, joka tekee minut ajattelemaan, että mobo on kadonnut. Olen ollut uskotellaan, että näissä läppäreissä maksun kautta mobo.
Old 14 elokuu 2008, 10:43
Rahoittajien ryhmän

No sitten, se on joko emolevy tai latausaseman johtaa Sanoisin, sinulla on (tai tiedät jonkun, joka on saanut), että tuli tietokone (tai atleast käyttöön samat valtuudet johtaa tarkistaa, mikä se on?
Old 14 elokuu 2008, 14:21
Moderator Group

The Power Pack olisi todella helppo testi, jossa on multimeter, tai jopa hehkulamppuun.

Mutta jos jotain syttyy kannettavan tietokoneen, se on todennäköisesti voiman.

Jotkut läppäreissä ei toimi ilman paristoa on asennettuna, mutta eivät yleensä hoitoa, jos se on suutari vai ei.

Olen nyt sitä mieltä, että meillä on jotakin enemmän parantumattomien vikaa.

Old 14 elokuu 2008, 16:33
Rahoittajien ryhmän

Olen testannut vallan yksikkö ja se toimii, joten ongelma voi olla emolevyn. Olen huomannut, jos olen paina sijaintipaikkakunnasta kannettava on erityispiirteenä se, että valta valot vilkkuvat. Olen nyt avaaminen tapauksessa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
HP G60 235X - Plugged vuonna, ei latauksen Shahid Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 12th Jun 2009 21:36
Oranssi - Ei enää latauksen palkkion teknistä tukea Helpline buzzby1080 Off Topic Discussion 10 27th Mar 2009 08:00
Lataaminen kysymys VNani Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 5. Joulukuu 2008 16:05
Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen dfr200764 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 10 18. Sep 2008 10:44
Ei latauksen lomalla PyroTails Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 4 2. Aug 2007 02:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.