![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen Dell Inspiron 1150, joka ei ole maksullisia. Tämä LED-laturi on valaistus ja kun kytketty kannettava tietokone kaikki 3 teho valot vilkkua kerran. Hintarajoituksiin merkkivalo sitten vilkkuu kerran 30 sekuntia. Tässä vaiheessa akku on tyhjentynyt kokonaan ja laite ei käynnisty edes sähköverkkoon yksikkö syötimme tuumaa mielestäni laturi voi olla työ-ja ongelma voitaisiin emolevyn kuin akku on ladattu kautta emolevyn. (Ei ole varma että). Minulla ei ole käyttöoikeutta toiselle akku tarkistaa, jos se on ongelma, ja uusi on liian tyyris ostaa selvittää. Onko kukaan perehtynyt tähän ongelmaan?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä valot vilkkua kannettava? Jos punaisella jokin ei Haluaisin ehdottaa saada uusi akku Minulla oli samanlainen ongelma, ja se oli korvata kaivoksen
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Latausaseman vilkkuu vihreä välein 8 sekuntia. Mikään muu valot flash paitsi virta valo, joka vilkkuu kerran kytkentä laturin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on multimeter voit kiinni sitä, että terminaalit paristopesäkkeeseen, ja katsoa mitä tapahtuu, kun kytkemisen sähköverkkoon. Jos on jännite läsnä, te tiedätte, että akku on kehno ja mobo luultavasti hyvä. Saatat on hieman luovaa tämän koska mobo ainoastaan maksu kanssa akku, joten saatat joutua tekemään hieman lentää johtaa testata sen akku tuumaa Sinulla on myös testata eri terminaaleihin. Tai voit mennä eBay ja puhua jollekin akku myyjälle. Jos puhut jonkun hienosti hän voi olla valmis voit ostaa akku ja katso jos se toimii, ja jos näin ei ole, ostaa se takaisin kenties £ 10 vähemmän. Tai sitten voi vain myydä se uudelleen.
|
| |||
| |||
| Jotkut paristot menevät täysin kuollut, jos ne ovat maksutta jatkuvasti. Muut paristot (Acer kokemukseni) mennä täysin kuollut, jos maksu alenee liian alhainen, esim. lähtiessä kannettava tietokone käyttämättä jonkin aikaa.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tietokone päälle käyttäen valta johtaa kytkettynä takana (eli eivät käytä akun lataus)? koska se sitten tarkoita sitä, että tietää, onko valta johtaa on osoittautumassa oikean määräisenä valtaa tietokoneeseen.
| |||
| |||
| Tietokone ei käynnisty, joka tekee minut ajattelemaan, että mobo on kadonnut. Olen ollut uskotellaan, että näissä läppäreissä maksun kautta mobo. |
|
| |||
| |||
| No sitten, se on joko emolevy tai latausaseman johtaa Sanoisin, sinulla on (tai tiedät jonkun, joka on saanut), että tuli tietokone (tai atleast käyttöön samat valtuudet johtaa tarkistaa, mikä se on? |
|
| |||
| |||
| The Power Pack olisi todella helppo testi, jossa on multimeter, tai jopa hehkulamppuun. Mutta jos jotain syttyy kannettavan tietokoneen, se on todennäköisesti voiman. Jotkut läppäreissä ei toimi ilman paristoa on asennettuna, mutta eivät yleensä hoitoa, jos se on suutari vai ei. Olen nyt sitä mieltä, että meillä on jotakin enemmän parantumattomien vikaa.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Olen testannut vallan yksikkö ja se toimii, joten ongelma voi olla emolevyn. Olen huomannut, jos olen paina sijaintipaikkakunnasta kannettava on erityispiirteenä se, että valta valot vilkkuvat. Olen nyt avaaminen tapauksessa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HP G60 235X - Plugged vuonna, ei latauksen | Shahid | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 12th Jun 2009 21:36 |
| Oranssi - Ei enää latauksen palkkion teknistä tukea Helpline | buzzby1080 | Off Topic Discussion | 10 | 27th Mar 2009 08:00 |
| Lataaminen kysymys | VNani | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 5. Joulukuu 2008 16:05 |
| Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen | dfr200764 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 18. Sep 2008 10:44 |
| Ei latauksen lomalla | PyroTails | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 2. Aug 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |