mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Laptop niet opladen.

Reply

Thread Tools
Old 4 aug 2008, 13:52
Donor Groep

Default Laptop niet opladen.

Ik heb een Dell Inspiron 1150, dat wordt niet opgeladen. Het lampje op de lader is licht en wanneer aangesloten op de laptop alle 3 de macht lampjes knipperen een keer. De heffing lampje knippert dan een keer per 30 seconden. Op dit punt is de batterij volledig ontladen is en het apparaat zal niet meer opstarten, zelfs met het lichtnet aangesloten eenheid inch Ik denk dat de lader kan werken en het probleem zou kunnen zijn het moederbord als de batterij wordt opgeladen via het moederbord. (Niet zeker over dat). Ik heb geen toegang tot een andere batterij te controleren of dit het probleem en een nieuwe is te prijzig te kopen om uit te vinden. Is er iemand bekend met dit probleem?

Mijn Systeem: Mcbee C2D

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Moederbord:
Asus P5W DH Deluxe -
RAM Geheugen:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Samsung320Gb,
Optische Drive (s):
LG DVD RW
Case / PSU:
600W
Koeling:
AC Freezer 7 Pro
Netwerk / Internet:
Eigen netwerk bedraad en draadloos. B
Monitor (s):
2x LG 19 "LCD DVI.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 4 aug 2008, 14:57
Moderator Groep

Wat lichten knipperen op de laptop? Als de rode doet zou ik willen voorstellen om een nieuwe batterij
Ik had een soortgelijk probleem en had in de plaats van de mijne

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 4 aug 2008, 15:33
Donor Groep

Het opladen knippert groen om de 8 seconden. Geen enkele andere lampjes knipperen, behalve voor de macht die licht knippert een keer op te draaien op de lader.
Old 13 augustus 2008, 16:46
Moderator Groep

Als je een multimeter kon je stok op de terminals in het batterij compartiment en kijken wat er gebeuren als je de stekker in het stopcontact. Als er spanning aanwezig is, dan weet je de batterij Duff en de mobo waarschijnlijk goed.

Misschien moet u een beetje creatief met dit omdat het mobo kan alleen belast met de batterij in, dus je kan het zo zijn dat een aantal kleine vliegen leidt tot testen met de batterij bent u ook voor het testen van de verschillende terminals.

Of, je kon gaan op eBay en het spreken met een batterij verkoper. Als je praat met iemand mooi kan hij bereid zijn om u te laten kopen een batterij en kijk of het werkt, en als hij dat niet, dan kopen ze weer terug voor wellicht £ 10 minder. Of je kan gewoon verkopen weer aan.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14 augustus 2008, 05:43
Donor Groep

Sommige batterijen gaan helemaal dood als ze op kosten continu.

Andere batterijen (Acer in mijn ervaring) gaan helemaal dood, indien de kosten te laag niveau daalt, bijvoorbeeld door het verlaten van de laptop niet gebruikt voor een tijdje.

Old 14 augustus 2008, 09:46
Donor Groep

Is de laptop weer over het gebruik van de macht leiden aangesloten aan de achterkant (dus niet met behulp van de batterij)? als dit zou dan betekenen dat we weten of de macht lood is het aantonen van de juiste hoeveelheid stroom aan op de computer.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 14 augustus 2008, 10:34
Donor Groep

De laptop gaat niet aan, waardoor ik denk dat het mobo is verdwenen. Ik heb de indruk dat deze laptops kosteloos via het mobo.
Old 14 augustus 2008, 10:43
Donor Groep

Welnu, Het is of het moederbord of de batterij leiden, zou ik zeggen, heb je (of iemand kent die heeft) kwam de computer (of ten minste gebruik maken van dezelfde macht leiden om te controleren waar het is?
Old 14 augustus 2008, 14:21
Moderator Groep

De power pack zou wel heel eenvoudig om te testen met een multimeter, of zelfs met een gloeilamp.

Maar als er iets oplicht op de laptop, het is waarschijnlijk de levering van stroom.

Sommige laptops werkt niet zonder batterij is geïnstalleerd, maar normaal gesproken niet schelen of het nep is of niet.

Ik denk dat er iets meer terminale mis mee is.

Old 14 augustus 2008, 16:33
Donor Groep

Ik heb de motor getest en het werkt, zodat het probleem kan het moederbord. Ik merk als ik druk op de onderkant van de laptop op een bepaald punt dat de macht lichten knipperen. Ik ben nu de opening van de zaak.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HP G60 235X - aangesloten, niet opgeladen Shahid Laptops, Mobiles & PDA's 0 12 jun 2009 21:36
Orange - No longer opladen van een premie voor de technische ondersteuning hulplijn buzzby1080 Off Topic Discussie 10 27 mrt 2009 08:00
Opladen vraag VNani Laptops, Mobiles & PDA's 3 5 Dec 2008 16:05
Laptop batterij niet opgeladen ..... dfr200764 Laptops, Mobiles & PDA's 10 18e sep 2008 10:44
Geen heffing op vakantie PyroTails Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 De 2 augustus 2007 02:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.