![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een Dell Inspiron 1150, dat wordt niet opgeladen. Het lampje op de lader is licht en wanneer aangesloten op de laptop alle 3 de macht lampjes knipperen een keer. De heffing lampje knippert dan een keer per 30 seconden. Op dit punt is de batterij volledig ontladen is en het apparaat zal niet meer opstarten, zelfs met het lichtnet aangesloten eenheid inch Ik denk dat de lader kan werken en het probleem zou kunnen zijn het moederbord als de batterij wordt opgeladen via het moederbord. (Niet zeker over dat). Ik heb geen toegang tot een andere batterij te controleren of dit het probleem en een nieuwe is te prijzig te kopen om uit te vinden. Is er iemand bekend met dit probleem?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat lichten knipperen op de laptop? Als de rode doet zou ik willen voorstellen om een nieuwe batterij Ik had een soortgelijk probleem en had in de plaats van de mijne
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Het opladen knippert groen om de 8 seconden. Geen enkele andere lampjes knipperen, behalve voor de macht die licht knippert een keer op te draaien op de lader. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je een multimeter kon je stok op de terminals in het batterij compartiment en kijken wat er gebeuren als je de stekker in het stopcontact. Als er spanning aanwezig is, dan weet je de batterij Duff en de mobo waarschijnlijk goed. Misschien moet u een beetje creatief met dit omdat het mobo kan alleen belast met de batterij in, dus je kan het zo zijn dat een aantal kleine vliegen leidt tot testen met de batterij bent u ook voor het testen van de verschillende terminals. Of, je kon gaan op eBay en het spreken met een batterij verkoper. Als je praat met iemand mooi kan hij bereid zijn om u te laten kopen een batterij en kijk of het werkt, en als hij dat niet, dan kopen ze weer terug voor wellicht £ 10 minder. Of je kan gewoon verkopen weer aan.
|
| |||
| |||
| Sommige batterijen gaan helemaal dood als ze op kosten continu. Andere batterijen (Acer in mijn ervaring) gaan helemaal dood, indien de kosten te laag niveau daalt, bijvoorbeeld door het verlaten van de laptop niet gebruikt voor een tijdje.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de laptop weer over het gebruik van de macht leiden aangesloten aan de achterkant (dus niet met behulp van de batterij)? als dit zou dan betekenen dat we weten of de macht lood is het aantonen van de juiste hoeveelheid stroom aan op de computer.
| |||
| |||
| De laptop gaat niet aan, waardoor ik denk dat het mobo is verdwenen. Ik heb de indruk dat deze laptops kosteloos via het mobo. |
|
| |||
| |||
| Welnu, Het is of het moederbord of de batterij leiden, zou ik zeggen, heb je (of iemand kent die heeft) kwam de computer (of ten minste gebruik maken van dezelfde macht leiden om te controleren waar het is? |
|
| |||
| |||
| De power pack zou wel heel eenvoudig om te testen met een multimeter, of zelfs met een gloeilamp. Maar als er iets oplicht op de laptop, het is waarschijnlijk de levering van stroom. Sommige laptops werkt niet zonder batterij is geïnstalleerd, maar normaal gesproken niet schelen of het nep is of niet. Ik denk dat er iets meer terminale mis mee is.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik heb de motor getest en het werkt, zodat het probleem kan het moederbord. Ik merk als ik druk op de onderkant van de laptop op een bepaald punt dat de macht lichten knipperen. Ik ben nu de opening van de zaak. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HP G60 235X - aangesloten, niet opgeladen | Shahid | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 12 jun 2009 21:36 |
| Orange - No longer opladen van een premie voor de technische ondersteuning hulplijn | buzzby1080 | Off Topic Discussie | 10 | 27 mrt 2009 08:00 |
| Opladen vraag | VNani | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 5 Dec 2008 16:05 |
| Laptop batterij niet opgeladen ..... | dfr200764 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 18e sep 2008 10:44 |
| Geen heffing op vakantie | PyroTails | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | De 2 augustus 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |