![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en Dell Inspiron 1150 som ikke lading. LED lyset på laderen er belysning og når koblet til den bærbare datamaskinen alle 3 strøm lysene blinke én gang. Ladenivået indikatorlyset deretter blinker én gang hvert 30. sekund. På dette punktet batteriet er utladet helt, og enheten vil ikke boot engang med MAINS enhet plugget i. Jeg tror laderen kan jobbe og problemet kan være hovedkortet som at batteriet er ladet via hovedkortet. (Ikke sikker på om det). Jeg har ikke tilgang til et annet batteri og sjekk om det er problemet, og en ny er for dyr å kjøpe for å finne ut. Er noen kjent med dette problemet?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva lysene blinker på den bærbare datamaskinen? Hvis de røde en gjør jeg vil foreslå å få et nytt batteri Jeg hadde et lignende problem, og måtte bytte ut mine
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Ladingen blinker grønt hver 8 sekunder. Ingen andre lysene blinker unntatt kraften lys som blinker én gang på slå på laderen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har et multimeter kan du feste det på terminalene i batterirommet, og se hva som skjer når du plugger i MAINS. Hvis det er spenning tilstede, så vet du batteriet er Duff og mobo nok bra. Du må kanskje være litt kreativ med dette fordi mobo kan bare lade med batteri, så du må kanskje gjøre noen lite fly fører til å teste den med batteriet i. Du vil også måtte teste forskjellige terminaler. Eller du kan gå på eBay og snakker med et batteri selger. Hvis du snakke med noen pent han kan være villig til å la deg å kjøpe et batteri og se om det fungerer, og hvis ikke, kjøper den tilbake igjen for kanskje £ 10 mindre. Eller du kan bare selge den igjen.
|
| |||
| |||
| Noen batterier gå helt død hvis de er på charge kontinuerlig. Andre batterier (Acer i min erfaring) går helt død hvis lade nivået synker for lavt, for eksempel gjennom å forlate laptop ubrukt en stund.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har laptop sving om bruk av makt føre plugget i ryggen (dvs. ikke bruke batteriladningen)? da dette ville da mener vi vet om strøm bly viser seg riktig mengde strøm til datamaskinen.
| |||
| |||
| Datamaskinen vil ikke skru på som gjør meg tenke at mobo er borte. Jeg har blitt ledet til å tro at disse laptopper lade gjennom mobo. |
|
| |||
| |||
| Vel deretter Det er enten hovedkortet eller ladingen fører jeg kan si, har du fått (eller kjenner noen som har) den kom maskinen (eller atleast bruke samme kraft føre til sjekke hvilke det er? |
|
| |||
| |||
| The Power Pack ville være enkelt å teste med et multimeter, eller til og med med en lyspære. Men hvis noe lyser opp på den bærbare datamaskinen, er det sannsynligvis levere strøm. Noen laptopper ikke fungerer uten batteri installert, men ikke normalt vare hvis det er dud eller ikke. Jeg tror det er noe mer terminally galt med den.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg har testet kraften enhet og det fungerer så kan problemet være hovedkortet. Jeg har lagt merke til hvis jeg trykker på undersiden av den bærbare datamaskinen til et bestemt punkt at strømmen lysene blinker. Jeg er nå åpnet opp saken. |