![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa löyhä johtimitse tai vastaavaa, se voi olla varsin helppoa vain uudelleen juote.
| |||
| |||
| Olen juuri korvasi kannettavan tietokoneen akun minun Toshiba SP4600 kuin edellinen wouldnt pidä periä mutta vielä toimi hyvin, joilla on valtuudet johtaa ja näyttää oranssi latauksen valossa edessä. Kun esitin uusi akku, ei ole oranssi latauksen valo ja akun latauksen symboli jonka tehtävänä baari alhaalta oikeassa alakulmassa on X kaikkialla sitä ja sanoo ole valtaa vastaanotetaan. Voin vain olettaa, että kannettava tietokone ottaa vallan suoraan pistorasiasta adapteri ja minun täytyy lähettää uuden akun takaisin toimittaja? Voi hyvin! Se osti pois Ebayssä ja se oli halpaa! Vain ärsyttää se tuli aina Hong Kong. Ho hyminä ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Purettava kannettava tietokone ja ei löytänyt mitään löysät liitännät. Käytössä uudelleenrakentamisessa yksikön ja päällekytkennän se toimii. Akku on täyteen ladattu, kun se lopetti, koska se on edelleen. Se ei kuitenkaan latauksen ja teho laskee. Kun uudelleen sain virheilmoituksen, jossa todetaan, että laturi ei ole tunnustettu. Miten saan kannettavan tietokoneen tunnistamaan laturi ja tämä aiheuttaa sen, ei lataudu?
| |||
| |||
| Että luultavasti juuri aiheuttaa se, ettei maksu, mikäli se ei ole tunnustaa laturi kuin oikea, se voisi hyvinkin olla vaikutusta kääntämällä se pois, mikä aiheuttaa ole valtuuksia päästä kannettava tietokone, kuin miten saada se tunnustamaan En tiedä, anteeksi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ovat joko teistä yrittänyt päivittäminen BIOS?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten palvelimen sanoo kokeilla BIOS-päivityksen. En ole koskaan ollut ongelmia kannettavan ei kirjaamasta PSU though. Aion tehdä lisää tutkimusta ja ilmoitamme sinulle, jos löydän jotain!
| |||
| |||
| Se on pieni pin on keskellä virtakaapelin pistoke, joka on mielestäni tiedot verkossa. Minun täytyy päivittää BIOS mutta akku loppumassa ei välttämättä ole tarpeeksi valtuuksia tehdä niin. |
|
| |||
| |||
| Jos et usko, että on tarpeeksi virtaa sitten eivät BIOS flash - sinä sanoit, et voi käyttää kannettavan tietokoneen kytkettynä joko? |
|
| |||
| |||
| Tietokone ei toimi sovittimeen. Minun on saatava akku ladattu jotenkin ennen kuin voin yrittää mitään BIOS korjauksen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HP G60 235X - Plugged vuonna, ei latauksen | Shahid | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 12th Jun 2009 21:36 |
| Oranssi - Ei enää latauksen palkkion teknistä tukea Helpline | buzzby1080 | Off Topic Discussion | 10 | 27th Mar 2009 08:00 |
| Lataaminen kysymys | VNani | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 5. Joulukuu 2008 16:05 |
| Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen | dfr200764 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 18. Sep 2008 10:44 |
| Ei latauksen lomalla | PyroTails | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 2. Aug 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |