![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klinkt als een losse draad of iets dergelijks, kan het vrij eenvoudig om gewoon opnieuw solderen.
| |||
| |||
| Ik heb net als de laptop batterij op mijn Toshiba SP4600 als de vorige wouldnt houden, maar nog steeds werkte prima met de stroom lood en toont de oranje kosteneenheden licht aan de voorkant. Toen ik de nieuwe batterij in, is er geen oranje licht en het opladen van de batterij opladen pictogram in de taakbalk rechts onderaan in de hoek heeft een X-over en zegt geen stroom wordt ontvangen. Ik kan alleen maar aannemen dat de laptop is het nemen van de macht die rechtstreeks uit het lichtnet adapter en ik nodig voor het verzenden van het nieuwe batterij terug naar de leverancier? Oh well! Het werd gekocht uitgeschakeld Ebay en het was goedkoop! Net geërgerd kwam helemaal uit Hong Kong. Ho hum ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ontmanteld de laptop en hebben geen losse verbindingen. Op het herstel van de eenheid en de overschakeling op het werkt. De batterij is volledig opgeladen wanneer zij gestopt omdat het nog steeds is. Het is echter niet in rekening brengen en de kracht afneemt. Toen ik opnieuw kreeg ik een foutmelding waarin staat dat de lader niet werd erkend. Hoe krijg ik de laptop herkent de lader en zou dit leiden tot niet belast?
| |||
| |||
| Dat is waarschijnlijk wat de oorzaak is van het niet te kosten, als het niet-erkenning van de lader als de juiste is, kan het goed zijn in feite draait het uit, waardoor geen macht te krijgen in de laptop, als voor de manier om het te erkennen Ik weet het niet, sorry |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft een van u probeerde het bijwerken van de BIOS?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als server zegt probeer een BIOS update. Ik heb nog nooit een probleem met een laptop de niet-erkenning van een PSU wel. Ik zal wat meer onderzoek en laten het u weten als ik iets!
| |||
| |||
| Er is een kleine pion in het centrum van de stroomkabel stekker die naar mijn mening is een data-lijn. Ik moet de update van de BIOS, maar met de batterij bijna er misschien niet genoeg kracht om dit te doen. |
|
| |||
| |||
| Als u niet denkt dat er voldoende stroom dan niet doen een BIOS-flash - heeft u zeggen dat u kunt geen gebruik maken van de laptop aangesloten ofwel? |
|
| |||
| |||
| De laptop werkt niet met de adapter. Ik zal hebben om de batterij opgeladen voordat een of andere manier kan ik proberen een BIOS-fix. |