mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Laptop ikke lading.

Reply

Thread Tools
Old 14 august 2008, 23:20
Donor Group

Default Laptop ikke lading.

høres ut som en løs ledning eller lignende, kan det være ganske enkelt å bare re-loddetråd.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 3dje Sep 2008, 10:28
Donor Group

Jeg har nettopp erstattet den bærbare batteriet på min toshiba SP4600 som den forrige wouldnt hold kostnad men fortsatt fungerte fint med strømmen føre og viser den oransje lading lys på fronten. Når jeg legger det nye batteriet i, er det ingen orange lading lys og batteriet lades ikonet på oppgavelinjen i nederste høyre hjørne har et X over det og sier nei makt er mottatt. Jeg kan bare anta at laptop tar strømmen direkte fra MAINS adapter og jeg må sende den nye batteriet tilbake til leverandøren?

Nåvel! Det ble kjøpt av eBay og den var billig! Bare irritert det kom helt fra Hong Kong.

Ho nynne ......
Old 7 oktober 2008, 14:23
Donor Group

Demontert den bærbare PCen og fant ingen løse tilkoblinger. På ombygging enheten og slår på den fungerer. Batteriet er fulladet når det stoppet da det fortsatt er. Men det er ikke lading og strømmen er fallende. Da jeg startet fikk jeg en feilmelding om at laderen ikke ble anerkjent. Hvordan får jeg den bærbare datamaskinen til å gjenkjenne laderen, og vil dette føre til ikke betalt?

Min System: Mcbee C2D

Prosessor (er):
Intel Core2Duo E6600
Hovedkort:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM-minne:
Corsair 2 x 1 GB
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Samsung320Gb,
Optisk stasjon (er):
LG DVD-RW
Case / PSU:
600W
Cooling:
AC Freezer 7 Pro
Nettverk / Internett:
Hjemmenettverket kablet og trådløst. B
Skjerm (er):
2x LG 19 "DVI LCD.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 7 oktober 2008, 14:29
Donor Group

Som sannsynligvis er det som forårsaker den til å ikke betalt, dersom det ikke anerkjenner laderen som den rette, kan det godt være i kraft slå den av, forårsaket ingen makt til å komme inn på den bærbare datamaskinen, som for hvordan du får det til å innse det Jeg vet ikke, beklager
Old 7 oktober 2008, 15:05
Moderator Group

Enten har du prøvd å oppdatere BIOS?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 oktober 2008, 09:02
Donor Group

Som server sier prøve en BIOS-oppdatering. Jeg har aldri hatt et problem med en bærbar ikke gjenkjenne en PSU skjønt. Jeg skal gjøre noen flere undersøkelser og gir deg beskjed hvis jeg finner noe!

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 8 oktober 2008, 12:27
Donor Group

Det er en liten nål i sentrum av strømledningen plug som jeg mener er en data linje. Jeg trenger å oppdatere BIOS men med batteriet lite om det kan ikke være nok strøm til å gjøre det.
Old 9 oktober 2008, 12:42
Donor Group

Hvis du ikke tror det er nok strøm bør du ikke gjøre en BIOS flash - sa du at du ikke kan bruke den bærbare plugget i enten?
Old 9 oktober 2008, 14:53
Donor Group

Datamaskinen vil ikke fungere med adapter. Jeg må få batteriet belastes noe før jeg kan forsøke noen BIOS reparasjonen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
HP G60 235X - plugget i, ikke lades shahid Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 12 juni 2009 21:36
Oransje - No longer lade en premie for teknisk støtte hjelpelinje buzzby1080 Av Emne Diskusjon 10 27 mars 2009 08:00
Lading spørsmålet VNani Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 5 desember 2008 16:05
Laptop batteri ..... ikke lades dfr200764 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 10 18nde sep 2008 10:44
Ingen lading på ferie PyroTails Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 2 august 2007 02:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.