![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| høres ut som en løs ledning eller lignende, kan det være ganske enkelt å bare re-loddetråd.
| |||
| |||
| Jeg har nettopp erstattet den bærbare batteriet på min toshiba SP4600 som den forrige wouldnt hold kostnad men fortsatt fungerte fint med strømmen føre og viser den oransje lading lys på fronten. Når jeg legger det nye batteriet i, er det ingen orange lading lys og batteriet lades ikonet på oppgavelinjen i nederste høyre hjørne har et X over det og sier nei makt er mottatt. Jeg kan bare anta at laptop tar strømmen direkte fra MAINS adapter og jeg må sende den nye batteriet tilbake til leverandøren? Nåvel! Det ble kjøpt av eBay og den var billig! Bare irritert det kom helt fra Hong Kong. Ho nynne ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Demontert den bærbare PCen og fant ingen løse tilkoblinger. På ombygging enheten og slår på den fungerer. Batteriet er fulladet når det stoppet da det fortsatt er. Men det er ikke lading og strømmen er fallende. Da jeg startet fikk jeg en feilmelding om at laderen ikke ble anerkjent. Hvordan får jeg den bærbare datamaskinen til å gjenkjenne laderen, og vil dette føre til ikke betalt?
| |||
| |||
| Som sannsynligvis er det som forårsaker den til å ikke betalt, dersom det ikke anerkjenner laderen som den rette, kan det godt være i kraft slå den av, forårsaket ingen makt til å komme inn på den bærbare datamaskinen, som for hvordan du får det til å innse det Jeg vet ikke, beklager |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enten har du prøvd å oppdatere BIOS?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som server sier prøve en BIOS-oppdatering. Jeg har aldri hatt et problem med en bærbar ikke gjenkjenne en PSU skjønt. Jeg skal gjøre noen flere undersøkelser og gir deg beskjed hvis jeg finner noe!
| |||
| |||
| Det er en liten nål i sentrum av strømledningen plug som jeg mener er en data linje. Jeg trenger å oppdatere BIOS men med batteriet lite om det kan ikke være nok strøm til å gjøre det. |
|
| |||
| |||
| Hvis du ikke tror det er nok strøm bør du ikke gjøre en BIOS flash - sa du at du ikke kan bruke den bærbare plugget i enten? |
|
| |||
| |||
| Datamaskinen vil ikke fungere med adapter. Jeg må få batteriet belastes noe før jeg kan forsøke noen BIOS reparasjonen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HP G60 235X - plugget i, ikke lades | shahid | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 12 juni 2009 21:36 |
| Oransje - No longer lade en premie for teknisk støtte hjelpelinje | buzzby1080 | Av Emne Diskusjon | 10 | 27 mars 2009 08:00 |
| Lading spørsmålet | VNani | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 5 desember 2008 16:05 |
| Laptop batteri ..... ikke lades | dfr200764 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 18nde sep 2008 10:44 |
| Ingen lading på ferie | PyroTails | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 2 august 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |