mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Laptop bærbar harddisk

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2009, 10:44
Ny Medlem Gruppen

Default Laptop bærbar harddisk

Hjælp! Min Toshiba M35X-S149 bundkort døde & I ikke ønsker at bruge $ 450 til at erstatte det. Ifølge specs på computeren harddisken er "bærbare" / bruger removeable. Er det muligt at fjerne det, har det bakkes op & når jeg modtager min nye bærbar, hente de filer? Det kan ikke være noget jeg kan gøre mig selv, men jeg ønsker ikke at bruge $ 50 for en tech at fortælle mig, at det ikke kan gøres.
Old 18. juni 2009, 11:01
Donor-Gruppen

Default Laptop bærbar harddisk

Du bør være i stand til at åbne op for den bærbare computer, skal du fjerne harddisken, og lægge den i en 2,5 "kabinet, og derefter blot tilslutte den til en ny laptop, relativt enkel, kun være meget omhyggelig med drevet, eller du kan miste nogle eller alle filer.

Hvis du har for at sætte den ned satte det på en antistatisk pose, og kun rører det ved den ydre beklædning.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brug bærbar harddisk som en normal en? (installation ahorn historie) ryannathans Drives & flytbare medier 10 31 januar 2009 07:50
HJÆLP! Vil slettede filer vises på bærbar harddisk? cashewcashish Drives & flytbare medier 1 30 januar 2009 13:02
Hvordan Rugged er Portable Hard Drives philthomas Drives & flytbare medier 8 13 november 2008 14:32
Hvor stor en harddisk til bærbare? redplane58 Laptops, Mobiles & PDA'er 2 16 november 2007 07:21
Gamle laptop, ny harddisk carritts Laptops, Mobiles & PDA'er 4 29. sep 2007 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.