mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Laptop bærbar harddisk

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 10:44
New Member Group

Default Laptop bærbar harddisk

Hjelp! Min Toshiba M35X-S149 hovedkort døde og jeg ikke vil bruke NOK 450 for å erstatte det. Ifølge specs på maskinen harddisken er "bærbar" / bruker removeable. Er det mulig å fjerne det, har det sikkerhetskopiert og når jeg får min nye laptop, laste ned disse filene? Det er kanskje ikke noe jeg kan gjøre selv, men jeg vil ikke bruke $ 50 for en tech å fortelle meg at den ikke kan bli gjort.
Old 18 juni 2009, 11:01
Donor Group

Default Laptop bærbar harddisk

Du skal kunne åpne den bærbare datamaskinen, fjerner HDD, og legg den i en 2.5 "kabinett, så det bare å koble den inn i nye laptop, relativt enkel, kun være veldig forsiktig med stasjonen, eller du kan miste noen eller alle filer.

Hvis du må sette den ned sette den på et anti-statisk bag, og bare røre ved den ytre casing.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Bruk Portable Hard Drive som en vanlig en? (installere Maple story) ryannathans Drivere og flyttbare medier 10 31 januar 2009 07:50
HJELP! Vil slettede filer vises på bærbar harddisk? cashewcashish Drivere og flyttbare medier 1 30 januar 2009 13:02
Hvordan Solid er Portable Hard Drives philthomas Drivere og flyttbare medier 8 13 nov 2008 14:32
Hvor stor harddisk for bærbare? redplane58 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 16 nov 2007 07:21
Old bærbar ny harddisk carritts Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 29. sep 2007 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.