![]() |
|
| |||
| |||
| Hjelp! Min Toshiba M35X-S149 hovedkort døde og jeg ikke vil bruke NOK 450 for å erstatte det. Ifølge specs på maskinen harddisken er "bærbar" / bruker removeable. Er det mulig å fjerne det, har det sikkerhetskopiert og når jeg får min nye laptop, laste ned disse filene? Det er kanskje ikke noe jeg kan gjøre selv, men jeg vil ikke bruke $ 50 for en tech å fortelle meg at den ikke kan bli gjort. |
|
| |||
| |||
| Du skal kunne åpne den bærbare datamaskinen, fjerner HDD, og legg den i en 2.5 "kabinett, så det bare å koble den inn i nye laptop, relativt enkel, kun være veldig forsiktig med stasjonen, eller du kan miste noen eller alle filer. Hvis du må sette den ned sette den på et anti-statisk bag, og bare røre ved den ytre casing. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bruk Portable Hard Drive som en vanlig en? (installere Maple story) | ryannathans | Drivere og flyttbare medier | 10 | 31 januar 2009 07:50 |
| HJELP! Vil slettede filer vises på bærbar harddisk? | cashewcashish | Drivere og flyttbare medier | 1 | 30 januar 2009 13:02 |
| Hvordan Solid er Portable Hard Drives | philthomas | Drivere og flyttbare medier | 8 | 13 nov 2008 14:32 |
| Hvor stor harddisk for bærbare? | redplane58 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 16 nov 2007 07:21 |
| Old bærbar ny harddisk | carritts | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 29. sep 2007 04:32 |
| Thread Tools | |
| |