![]() |
|
| |||
| |||
| Hjälp! Min Toshiba M35X-S149 moderkort dog och jag inte vill spendera $ 450 för att ersätta det. Enligt de specs på datorn hårddisken är "bärbara" / användare removeable. Är det möjligt att ta bort det, backas upp och när jag får min nya bärbara dator, ladda ner dessa filer? Det kan inte vara något jag kan göra själv, men jag vill inte spendera $ 50 för en teknik att tala om för mig att det inte kan göras. |
|
| |||
| |||
| Du bör kunna öppna upp den bärbara datorn, ta bort hårddisken och lägg den i en 2.5 "hägnet och sedan bara koppla in den i den nya laptop, relativt enkelt, bara vara mycket försiktig med enheten, eller du kan förlora en del eller alla filer. Om du måste lägga ner upp det på en anti-statisk påse, och bara röra den med ytterhölje. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Använd bärbar hårddisk som en vanlig en? (installerar Maple story) | ryannathans | Drives & Removable Media | 10 | 31 januari 2009 07:50 |
| HJÄLP! Kommer raderade filer visas på bärbar hårddisk? | cashewcashish | Drives & Removable Media | 1 | 30 januari 2009 13:02 |
| Hur Rugged är Portabel Hårddisk | philthomas | Drives & Removable Media | 8 | 13 november 2008 14:32 |
| Hur stor hårddisk för laptop? | redplane58 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 16 november 2007 07:21 |
| Gamla laptop, ny hårddisk | carritts | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 29 sep 2007 04:32 |
| Thread Tools | |
| |