![]() |
|
| |||
| |||
| Min søster har en Acer Aspire 5920G Laptop , Siger hun det nedskæringer ud hyppigt (ventilatoren slukkes, og skærmen går sort). Jeg har aldrig haft det, når jeg har brugt det selv om jeg har bemærket blæseren er støjende, og den bærbare computer bliver meget varm, det føles meget varm på tastaturet. Jeg har haft et kig på blæseren, og der synes ikke at være langt snuller så jeg tænker det er fan og jeg er fristet til at erstatte det. Min eneste bekymring er, at det, hvis det er systemboard kontrollerer fan det kunne faktisk være det system bord, der er defekt. Lige efter en anden udtalelse virkelig, nogen har nogen forslag? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan downloade Coretemp og se, hvad kinda temps du får, bør du tjekke, om der er alligevel i BIOS for at ændre blæserhastighed?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| lyder jo gerne ventilator Det lyder som kuglelejer hjælpe den til at spin kan være blevet slidt ned eller defekt forårsager fan til ikke spin korrekt eller langsommere forårsager kraftig varme derefter endeligt lukket ned men din bærbare computer ser ud til at være meget ny, så måske ikke er almindelig slitage, kan netop har været en mangelfuld fan absolut værd at forsøge at erstatte som usaully meget billig nice laptop btw |
|
| |||
| |||
| Jeg ved det lyder dumt, men der sker først? Fordi det kunne være, at det faktisk overophedning, og lukke ned for at beskytte sig selv, eller det kan være noget helt uden forbindelse med varme. Hvis du slår det lige på igen, a) Vil det tænder? b) Er det et mærkbart kortere periode, før det går sorte igen?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download coretemp som nævnt, og lad os vide det temps.