![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sisareni on Acer Aspire 5920G Laptop Hän sanoo, että se leikataan pois usein (puhallin sammuu ja näyttö menee mustaksi). Minulla ei ole koskaan ollut tätä, kun olen käyttänyt sitä vaikka olen huomannut, puhallin on meluisa ja kannettavan tietokoneen kuumenee paljon, se tuntuu erittäin lämpimästi koskettimistoa. Olen ollut tarkastella tuulettimen ja ei näytä olevan paljon hahtuva niin olen ajattelu on puhallin ja olen taipuvainen korvaa sitä. Ainoa huolenaihe on se, että jos systemboard ohjaa puhaltimen se saattaisi olla järjestelmä aluksella, joka on viallinen. Heti toisen lausunnon oikeastaan kukaan ole mitään ehdotuksia? Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit ladata Coretemp ja katso, mitä kinda temps saat, sinun pitäisi tarkistaa, jos on joka tapauksessa bios muuttaa tuulettimen nopeuden?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| ei kuulosta puhallin se kuulostaa pallo laakerit auttaa sen spin on saattanut kuluneet alas tai viallinen aiheuttaa tuuletin ei spin oikein tai hitaampi aiheuttaa kuumuudelta ja lopuksi suljettiin mutta kannettava tietokone näyttää olevan hyvin uusi niin ei ehkä yleistä kulumista, voi olla vain ollut viallinen puhallin kannattaa yrittää korvata kuin usaully erittäin halpa nice laptop BTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedän, miltä se kuulostaa tyhmä, mutta mikä tapahtuu ensin? Koska se voisi olla, että se on itse ylikuumenemisen ja katkaiseminen suojellakseen itseään, tai se voi olla jotain täysin etuyhteydettömille lämmittämiseen. Jos otat sen suoraan takaisin, a) Voiko sen päälle? b) Onko se huomattavasti lyhyemmän ajan ennen kuin se menee musta uudelleen?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataa coretemp mainittu ja ilmoita meille temps.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma alkaen kannettava tietokone | Mischman | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 14. Joulukuu 2008 20:36 |
| Verkottuminen ongelma kannettavassa tietokoneessa? | Rommi Varsi | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 21. marraskuu 2008 11:54 |
| Problem with takaisin kannettava tietokone | crispy007 | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Jan 2008 09:38 |
| Läppäri ongelma auttaa | Hayley | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 10. lokakuu 2007 11:22 |
| Läppäri ongelma | laserline | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 14 | 5. Jul 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |