![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn zus heeft een Acer Aspire 5920G Laptop Ze zegt dat bezuinigingen frequent (de ventilator wordt uitgeschakeld en het scherm is zwart). Ik heb nog nooit wanneer ik heb gebruikt maar ik heb gemerkt van de ventilator is luidruchtig en de laptop het erg warm, het voelt erg warm op het toetsenbord. Ik heb een kijkje op de ventilator en er lijkt niet veel pluis dus ik denk dat het de ventilator en ik ben geneigd om deze te vervangen. Mijn enige zorg is dat als de controles systemboard de ventilator zou eigenlijk het systeem boord dat is defect. Vlak na een second opinion echt, iemand suggesties? Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je zou kunnen downloaden Coretemp en zie wat kinda temps u krijgt, moet u controleren of er toch in de bios om de snelheid van de ventilator?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| klinkt als de ventilator het klinkt alsof de kogellagers helpen het te draaien kan zijn versleten of defecte waardoor de ventilator voor de spin niet correct of trager veroorzaakt overmatige hitte dan eindelijk stilgelegd maar uw laptop lijkt erg nieuw dus misschien niet algemeen slijtage kunnen hebben zojuist een defecte ventilator zeker de moeite waard te proberen te vervangen als usaully erg goedkoop leuke laptop btw |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet het klinkt stom, maar, wat gebeurt er eerst? Omdat het zou kunnen zijn dat hij daadwerkelijk oververhitting en afsluiten om zich te beschermen, of het kan iets helemaal niets te maken warmte. Als u het recht weer op, a) Zal het inschakelen? b) Is het een aanzienlijk kortere periode voordat het gaat zwart weer?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download coretemp zoals vermeld en laat ons weten wat de temps.
Als het erg warm het klinkt zoals het zou heel goed kunnen oververhitting. U zegt dat u zich de ventilator en er is geen pluis, maar heb je gecontroleerd alle andere luchtafvoerkanalen? Mijn Systeem: #
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem begint laptop | Mischman | Windows besturingssystemen | 3 | 14 dec 2008 20:36 |
| Netwerken probleem met mijn laptop? | Rum Stem | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 21 nov 2008 11:54 |
| Probleem met de terugvordering van laptop | crispy007 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 3 januari 2008 09:38 |
| Laptop probleem helpen | Hayley | Windows besturingssystemen | 1 | 10 okt 2007 11:22 |
| Laptop probleem | laserline | Laptops, Mobiles & PDA's | 14 | De 5 juli 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |