![]() |
|
| |||
| |||
| Min søster har en Acer Aspire 5920G Laptop Hun sier det kutt ut hyppig (ventilatoren slås av og skjermen går i svart). Jeg har aldri hatt dette når jeg har brukt det selv om jeg har lagt merke til at viften er bråkete og bærbare blir svært varme, det føles veldig varm på tastaturet. Jeg har hatt en titt på viften, og det ser ikke ut til å være mye lo så jeg tenker det er fan og jeg er fristet til å erstatte det. Min eneste bekymring er at dersom systemboard styrer fan det kan faktisk være at systemet brett som er feil. Like etter et sekund opinion virkelig noen har noen forslag? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan laste ned Coretemp og se hva slag temps du får, du må se etter om det er likevel i bios å endre vifte hastighet?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| gir lyd som fan Det høres ut som om ballen lagrene bidrar det til å spinne kan ha blitt slitt ned eller feil forårsaker fan å ikke spinne på riktig måte eller saktere forårsaker overdreven varme deretter endelig nedstengt men den bærbare datamaskinen ser ut til å være veldig nytt så kanskje ikke generell slitasje, kan ha fått en defekt vifte absolutt verdt å prøve å erstatte som usaully veldig billig nice laptop btw |
|
| |||
| |||
| Jeg vet det høres dumt, men det som skjer først? Fordi det kan være at det faktisk er overoppheting og avslutning for å beskytte seg selv, eller det kan være noe fullstendig irrelevant for varme. Hvis du slår det rett på igjen, a) Vil det slå på? b) Er det et merkbart kortere periode før den går i svart igjen?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Last ned coretemp som nevnt og gi oss beskjed om det temps.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemet starter laptop | Mischman | Windows-operativsystemer | 3 | 14 desember 2008 20:36 |
| Nettverk problem med min laptop? | Rum Stem | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 21 nov 2008 11:54 |
| Problem med å utvinne laptop | crispy007 | General Hardware Chat | 4 | 3 januar 2008 09:38 |
| Laptop problem hjelp | hayley | Windows-operativsystemer | 1 | 10 oktober 2007 11:22 |
| Laptop problem | laserline | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 14 | 5 juli 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |