![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys
brug for hjælp når jeg starter min bærbar det kun bliver så vidt Windows starter op derefter bliver på samme skærm gør noget ![]() alle ideer er jeg i knibe eller fortælle mig er det noget simpel nogen form for hjælp eller sugestions mest velkommen :) Laserline |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Hvor præcis ved boot gør skærmen fryse? (beskriv skærmen venligst). I denne 'freeze' betyder det hdd lyset komme på?
|
|
|
|||
|
|||
|
@ Alex
når jeg starter det rækker til sort Windows XP skærmen derefter til blå skærm, hvor der står''Windows starter op'' derefter Thats det bliver på samme skærm vil ikke yderligere håber du kan hjælpe Alex ![]() Laserline |
|
|
|||
|
|||
|
Desværre kunne dette være en af mange ting.
Men ja, vil vi give den en gang. :) Først og afbryde enhver perifer du kan have vedlagt (USB-hub, mus, eksterne hdd osv.). Hvis du ikke har nogen, eller når du har fjernet dem tænde lappy og indtaste BIOS (sandsynligvis F8) og før Windows-skærmen, hvorefter du får en prompt. Der vil være en menu udvælgelse rådgiver "Reset til standard", skal du vælge denne derefter "Afslut besparelse aktuelle indstillinger". Har du oprettet nogen partitioner? da dette kan have indflydelse. XP SP2 er blevet kendt for at kaste en wobbly og afgør din licens er ikke gyldig, når du gør dette. Har lappy haft en afsmittende? Under boot op i XP CPU'ens vil køre på peak, hvis det (eller det heapipes / fan) er løse det vil være et problem. Har ovenstående og give mig en råber tilbage.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ikke modstå Alex fremragende rådgivning F8 vil tage dig ind i fejlsikret tilstand, kan du prøve "Sidst kendte fungerende konfiguration" på dette punkt.
Prøv F2 eller Del at indtaste BIOS eller kontrollere omhyggeligt, når opstart til POST skærmen, når den siger; "Tryk F2 (eksempel) til at indtaste Setup". Hvad gør er den bærbare computer? Mit system: #
|
|
|
|||
|
|||
|
Det var ikke så godt, jeg fik de kommandoer for at komme ind på bios og fejlsikret tilstand blandet op.
. Undskyldninger Laser.Jeg vil lade denne ene til Wolfeymole, han er meget mere erfaring i denne type ting (OS's, skillevægge osv.) end I.
|
|||
|
|||
|
Mange tak gutter
anvendes på F8 nogle gange ikke virkede men efter at tale med en kammerat, han sugested løbende trykke F8, når du tænder denne arbejdede men kun når tilsluttet lysnettet fik i fejlsikret tilstand læsset op i fejlsikret tilstand og har et system gendanne og røre træ alt synes at virke fint mny takket againg for din hjælp fyrene am væk til at foretage en donation Laserline |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Glad det er sorteret. :)
|
|||
|
|||
|
Ja, mig. Glad sin sorteret.
Ikke sikker på, at vi gjorde hjælpe selvom .Tak for donationen, meget værdsat. :)
|
|||
|
|||
|
Forbande
![]() ![]() nyt det var for godt til at være sandt slået min laptop på denne formiddag samme blodige problem ![]() sidder fast på''Windows starter op''skærm ikke får en tid til at starte i fejlsikret tilstand igen var nødt til at gå på arbejde vil prøve igen i aften kan have brug for mere rådgivning fyrene ![]() ![]() Laserline |