![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei jätkät tarvitsevat apua kun i start my laptop se vain saa niin paljon kuin ikkunat käynnistymässä sitten jää samalla näytöllä tee mitään ![]() ideoita olen pulassa tai kertoa minulle, onko se jotain yksinkertaista apua tai sugestions erittäin tervetullut :) Laserline |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Missä aikana boot ei näytön jäätyä? (kuvaile näytön kiitos). Tänä "jäädyttää" Onko hdd valossa tulla?
|
| |||
| |||
| @ Alex Kun käynnistän se menee mustaan windows XP: n näyttö sitten sininen ruutu, jossa lukee''windows käynnistyy'' sitten thats it pysyy samalla näytöllä menossa enää toivon voit auttaa Alex ![]() Laserline |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti tämä voisi olla yksi monista asioista. Mutta joo, annamme sen mennä. :) Ensinnäkin, irrota kaikki reuna saattaa olla liitteenä (USB-keskitin, hiiri, ulkoinen hdd jne.). Jos sinulla ei ole mitään, tai kun olet poistanut ne päälle lappy ja kirjoita bios (todennäköisesti F8) ja ennen ikkunoiden näytön, saat nopeasti. On valikon valinta neuvoo "Nollaa oletusarvoihin" valitse tämän jälkeen "Poistu tallentamatta nykyiset asetukset". Oletko perustaa osiota? koska se voisi vaikuttaa. XP SP2 on tiedetty heittää heiluva ja päättää käyttöoikeutesi ei ole voimassa, kun teet tämän. Onko lappy oli koputtaa? Aikana käynnistyä osaksi XP suorittimen alkavat näkyä ruuhka, jos se (tai sen heapipes / tuuletin) ovat löystyneet se on ongelma. Onko edellä ja antaa minulle huutaa takaisin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuitenkaan rajoittamatta Alex erinomainen neuvoja F8 vie sinut vikasietotilassa, yritä "Last Known Good Configuration" tässä vaiheessa.
| |||
| |||
| Se ei ollut erinomainen, sain komennot syöttönäyttö bios ja vikasietotilassa sekaisin. . Pahoittelut Laser.Jätän tämän yhdestä Wolfeymole, hän on paljon kokenut tällaista asia (os: n, väliseinät jne.) kuin I.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Monet kiitokset kaverit käytetään F8-näppäintä muutaman kerran ei toiminut mutta kun puhumme joka materiala hän sugested jatkuvasti naputtelemalla F8-näppäintä jälkeen päällekytkennän tätä työtä, mutta vain silloin, kun kytketty sähköverkkoon joutuneet vikasietotilassa lastattuna enintään vikasietotilassa ja teki järjestelmän palauttaminen ja koputtaa puuta kaikki näyttäisi toimivan sakko mny ansiosta againg apuanne kaverit am päässä tehdä lahjoituksen Laserline |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad on lajiteltu. :)
| |||
| |||
| Joo, minut. Glad sen LAJITTELE. Ole varma teimme auttaa vaikka .Kiitos luovuttamista, erittäin suuressa arvossa. :)
|
| |||
| |||
| Hitto ![]() ![]() uusi se oli liian hyvä ollakseen totta kääntyi minun laptop tänä aamuna Sama verinen ongelma ![]() juuttunut''windows käynnistyy''näytön eivät saaneet aika alkaa vikasietotilassa taas oli mennä töihin Yritän taas tänä iltana saattavat tarvita lisää neuvoja kaverit ![]() ![]() Laserline |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma alkaen kannettava tietokone | Mischman | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 14. Joulukuu 2008 20:36 |
| Verkottuminen ongelma kannettavassa tietokoneessa? | Rommi Varsi | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 21. marraskuu 2008 11:54 |
| Läppäri ongelma | wnf15 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 16. lokakuu 2008 08:45 |
| Problem with takaisin kannettava tietokone | crispy007 | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Jan 2008 09:38 |
| Läppäri ongelma auttaa | Hayley | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 10. lokakuu 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |