![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys
hulp nodig toen ik begin mijn laptop het alleen krijgt zoveel windows opstarten Vervolgens blijft op hetzelfde scherm niets doen ![]() ideeën ben ik in de problemen of vertel mij is het iets simpels alle hulp of sugestions van harte welkom :) Laserline |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
Waar precies tijdens het opstarten geeft het scherm de vriezer? (beschrijving van het scherm kunt u). Tijdens deze 'freeze' doet de hdd licht komen?
|
|
|
|||
|
|||
|
@ Alex
als ik opstart gaat naar zwart Windows XP-scherm vervolgens naar blauw scherm waar hij zegt''windows wordt opgestart'' Vervolgens thats it blijft op hetzelfde scherm zal geen verdere hoop dat u kan helpen Alex ![]() Laserline |
|
|
|||
|
|||
|
Helaas kan dit een van de vele dingen.
Maar ja, we geven het een gaan. :) Ten eerste, ontkoppel alle randapparatuur kunt u bijgevoegd (USB-hub, muis, externe hdd etc). Als u geen, of als je eenmaal hebt verwijderd, ze zet de lappy en voer de bios (waarschijnlijk F8) en voor de ramen scherm, krijg je een prompt. Er zal een menuselectie adviseren "Reset naar standaard" selecteer deze dan "Afsluiten besparing huidige instellingen". Heb je stellen die partities? aangezien dit kan van invloed zijn. XP SP2 is bekend te gooien een wiebelende en beslist uw licentie is niet geldig wanneer u dit doet. Heeft de lappy had een domino? Tijdens het opstarten in XP uw cpu zal worden uitgevoerd in de spitsuren, indien hij (of is het heapipes / fan) zijn losse zal het een probleem. Heeft het bovenstaande en geef me een schreeuw terug.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Niet tegen Alex uitstekend advies F8 zal je in de veilige modus, probeer "Laatst bekende juiste configuratie" op dit punt.
|
|||
|
|||
|
Het was niet dat prima, ik heb de commando's voor het invoeren van de bios en de veilige modus vermengd.
. Laser excuses.Ik laat dit een tot Wolfeymole, hij is veel meer ervaren in dit soort zaken (OS's, partities etc) dan I.
|
|||
|
|||
|
Many thanks guys
gebruik gemaakt van de F8-toets een paar keer niet werkte maar na een gesprek met een mate hij sugested voortdurend tikken F8 na het inschakelen Dit werkte, maar alleen wanneer aangesloten op netspanning kreeg in de veilige modus geladen in de veilige modus en heeft een systeem herstellen vleugje hout en alles lijkt te werken boete mny dank voor uw hulp againg jongens ben weg om een donatie Laserline |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Blij dat het is gesorteerd. :)
|
|||
|
|||
|
Ja, ik. Blij zijn gesorteerd.
Niet zeker of we hebben al hulp .Bedankt voor het doneren, zeer gewaardeerd. :)
|
|||
|
|||
|
Verdomd
![]() ![]() nieuw het was te mooi om waar te zijn mijn laptop op deze ochtend dezelfde bloedige probleem ![]() vast op''windows wordt opgestart''scherm niet krijgen alle tijd om te starten in de veilige modus weer moest gaan werken zal het opnieuw proberen vanavond Mogelijk moet meer advies jongens ![]() ![]() Laserline |